Promocja w Rossmannie - moje zakupy

Jak dobrze wiecie - w maju królowały promocje w Rossmannie. Mam tu na myśli urodzinową fiestę, czyli -55% na kosmetyki kolorowe. W ten sposób Rossmann obchodził swoje 27. urodziny w naszym kraju. Nie będę przytaczać zasad tej akcji, ponieważ trwała ona do 31 maja, czyli już jest nieaktualna. Niemniej jednak, chciałabym się podzielić z Wami tym, co udało mi się kupić, ponieważ są to produkty godne polecenia.

Otóż, do zakupów podeszłam bardzo racjonalnie i zaopatrzyłam się tylko w te kosmetyki, które są mi potrzebne już teraz lub będą mi potrzebne lada moment. Nie robiłam jakiś większych zapasów. 


Szminka Bourjois - 60,99 zł 6,75 zł
Lakier hybrydowy Eveline -  24,49 zł 11,43 zł
Bronzer Eveline - 25,49 zł 11,47 zł
Eyeliner Eveline - 13,29 zł 5,98 zł
Tusz do rzęs Lovely - 15,99 zł 7,20 zł
Korektor Lovely - 16,49 zł 7,42 zł

Eveline Cosmetics to marka, która ma w swoim asortymencie naprawdę bardzo dobre jakościowo kosmetyki. Moimi trzema ulubieńcami są lakiery hybrydowe, eyelinery w pisaku oraz kredki do brwi. Kredkę mam, więc nie musiałam jej kupować. Oprócz tego, posiadam od nich również dwie palety z cieniami (Angel Dream oraz Sparkle), które też świetnie mi się sprawują. Tym razem chciałam przetestować coś nowego, a więc dodatkowo skusiłam się na bronzer Glow and Go, który w jednym z filmików na youtubie polecała MsDoncellita. Użyłam go już kilka razy i jak na razie jestem z niego zadowolona.


Produkty Lovely są znane z niskich cen, ale też z całkiem przyzwoitej jakości. Osobiście, uwielbiam od nich tusze do rzęs, korektory oraz błyszczyki (Extra Lasting oraz H20). Tym razem skusiłam się na dwa pierwsze wymienione przed chwilą przeze mnie kosmetyki. Co prawda do tej pory moim ulubieńcem była maskara Pump Up oraz korektor Liquid Camouflage, aczkolwiek teraz chciałam dać szansę kolejnym produktom. Mój wybór padł na tusz Lashmania, ponieważ przeczytałam o nim dużo pozytywnych opinii na stronie Wizaz.pl oraz na korektor No More Dark Circles, który niejednokrotnie polecała wyżej wspominania MsDoncellita.


Ostatnim moim łupem jest coś, czego nie planowałam kupować. Mowa tu o kultowej szmince od Bourjois z serii Rouge Edition. Generalnie, jej pierwotna cena według mnie była kosmiczna. Niemniej jednak, udało mi się ją znaleźć na półce z przecenionymi rzeczami, gdzie została wyceniona na 15 zł. Natomiast przy kasie okazało się, że ona też podlega promocji, a więc ostatecznie zapłaciłam za nią niecałe 7 zł. Miałam okazję już ją kilka razy użyć i ogólnie jestem z niej całkiem zadowolona. Z tymże, czy jest warta 61 zł? Niekoniecznie. Bardzo ładnie wygląda na ustach, wygodnie się ją aplikuje, ale po tym, jak coś zjadłam zaczęła mi trochę schodzić z ust. Dlatego, warto mieć ją cały dzień przy sobie, aby w razie potrzeby móc ją ponownie zaaplikować. 


A Wy kupiłyście coś na promocji w Rossmannie? Miałyście, któryś z tych kosmetyków? Jeśli tak - jak się Wam one sprawdziły? Jakie polecacie kosmetyki do makijażu z Rossmanna? 

Share this:

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. Najbardziej zaintrygowała mnie szminka marki Bourjois :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już jestem po wielkich promocyjnych Rossmannowych zakupach😊 mam ten eyeliner z Eveline i jestem z niego zadowolona 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam zadnych z wymienionych kosmetykow ale podoba mi się pomadka z Bourjois. Ja nie byłam na promocjach bo w Belgii nie ma Rossmanna :(

    Obserwuję i pozdrawiam :)
    https://zpolskidopolski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania