FemmeLuxe - koszulka z napisem No Bad Vibes oraz oversizowy komplet

W dzisiejszej stylizacji dominować będą dwa kolory, a mianowicie - czerń oraz beżowa szarość, czyli coś, co określę po prostu mianem cappucciono. Szczerze mówiąc, bardzo podoba mi się takie zestawienie kolorystyczne. Nie jest ono ani za ciemne, ani za jasne, czyli w sumie można opisać je jako dość uniwersalnie i stonowane. Dodam jeszcze, że główne składowe outfitu pochodzą ze sklepu FemmeLuxe.

Pierwszym elementem, na który chciałabym zwrócić uwagę jest koszulka z napisem No Bad Vibes (Black 'No Bad Vibes' Oversized T-Shirt). W zasadzie jest to t-shirt praktycznie taki sam, jak ten, który pokazywałam w poprzednim poście. Pomiędzy sobą różnią się oczywiście kolorem oraz napisem. Natomiast, krój i materiał, z jakiego zostały wykonane jest identyczny. Rozmiarowo również wypadają podobnie - M (10/12). Bardzo dobrze się w niej czuję. Jest wygodna oraz świetnie układa się na sylwetce. Minimalistyczny nadruk sprawia, że będzie pasowała do wielu outfitów.

Z kolei drugim elementem - w zasadzie tym wysuwającym się na pierwszym plan - jest komplet składający się ze spodenek oraz kamizelki (Taupe & Black Oversized Hoodie Shorts Loungewear Set). Ostatnimi czasy bardzo polubiłam różnego typu zestawy, dlatego postanowiłam sprawdzić jakość kolejnego z nich. Zacznę od tego, że wybrałam mój standardowy rozmiar, czyli M (10/12). Kamizelka jest dla mnie w sam raz, natomiast spodenki są odrobinę za duże. Być może wynika to z faktu, że u góry jestem szersza niż na dole. Przez to ciężko mi trafić z rozmiarem różnego typu kompletów, kombinezonów, itp. Niemniej jednak, posiadają sznurek w pasie, także śmiało można je odpowiednio wyregulować. Ogólnie, całkiem podoba mi się taki oversizowy, z lekka niedbały look. Komplet ten jest przyjemny w dotyku. Bardzo dobrze mi się go nosi.

Całość uzupełniłam czarnymi butami sportowymi. Outfit ten sprawdzi się idealnie na co dzień - na różnego typu wyjazdy, na spacer, na zakupy.



A Wam podobają się stonowane kolory czy wolicie coś bardziej rzucającego się w oczy? Co myślicie o mojej stylizacji?

Share this:

CONVERSATION

10 komentarze:

  1. Meeeeegaaaa
    U mnie zależy od dnia, niera lubię stonowane rzeczy, a nie raz tęczowe:p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyglądają takie stonowane kolory 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka jest super ! ..nad zestawem dresowym też myślałam, ale jednak niee :) nie mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie takie fajne zestawy na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny dresik na luźne wypady

    -------------------------
    http://fashionelja.pl
    https://www.instagram.com/fashionelja/

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja bardzo fajna :D W szczególności spodobała mi się kamizelka z kapturem :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamówiłam ten sam komplet dresowy ;) wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylóweczka, taka na luzie. Podoba mi się koszulka.:):*

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiego wzoru jeszcze nie widziałem, fajny! Koszulki z nadrukiem dają duże mozliwości wyrażenia siebie:) Jeżeli chcecie na takie postawić to sprawdźcie sobie firmę https://hft71.pl/ i ich usługi.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania