Rosegal look

Post ten ten miałam dodać kilka dni wcześniej, ale rozłożyła mnie choroba, także nie miałam zbytnio siły na to, żeby cokolwiek pisać. Co prawda jeszcze nie do końca się wyleczyłam, ale jest już znacznie lepiej. 

W ramach współpracy z Rosegal mogłam wybrać sobie rzeczy z ich sklepu za określoną sumę. Zdecydowałam, że będzie to zarówno bluza, jak i jeansy, gdyż te produkty najbardziej trafiły w mój gust. 


Z tego, co widzę, na stronie Rosegal bluza ta jest już niedostępna. Jednak, warto regularnie sprawdzać ich stronkę, bo być może jeszcze kiedyś się ona pojawi. A co mogę powiedzieć o tej bluzie? Jestem nią mile zaskoczona. Co prawda jest ona dość cienka, ale zawsze można pod nią coś założyć. Ma ona piękny, delikatny kolorek i urocze wiązania u dołu rękawów. Bardzo dobrze mi się ją nosi. Idealnie pasuje do spodni z wysokim stanem.


Ku mojemu zdziwieniu, spodnie te zostały wykonane z jeansu wysokiej jakości. Jest to sztywny, gruby jeans, co z jednej strony oznacza ich solidność, a z drugiej - brak rozciągliwości. Ubolewam nad tym drugim faktem, gdyż trochę przeliczyłam się z ich rozmiarem i okazały się dla mnie za małe. Niemniej jednak, prezentują się one bardzo ładnie i widzę wiele stylizacji przy ich użyciu. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś uda mi się upolować spodnie w takim stylu, gdyż według mnie są one naprawdę rewelacyjne.

Oczywiście, można pisać i pisać o poszczególnych ubraniach, ale aby opinia była dokładniejsza, warto zaprezentować je po prostu na sobie. Wtedy zdecydowanie lepiej widać, jak prezentuje się dana rzecz. Z wiadomych względów spodni nie uda mi się Wam pokazać, ale bluzę - jak najbardziej tak.

Głównym, więc elementem stylizacji jest bluza od Rosegal. Założyłam do niej mom jeansy, kożuch upolowany w Second Handzie, metaliczne botki z czarnymi wstążkami oraz szarą czapkę. Jest to outfit utrzymany w luźnym klimacie, czyli w takim, w którym czuję się najlepiej. Swoją drogą, bardzo podoba mi się połączenie różu z szarością. Szarość przełamuje róż i tym samym - całość nie wygląda zbyt banalnie, a wręcz - nabiera mocniejszego charakteru.


bluza - Rosegal
mom jeansy - Pull&Bear
kożuch - Second Hand
botki - Miejski sklep
czapka - Targowisko miejskie 

Rosegal Crazy Shopping Day! 25% OFF With Coupon: RGBF1
Co myślicie o mojej stylizacji i moim zamówieniu? Są to rzeczy w Waszym stylu, czy nie do końca?

Share this:

CONVERSATION

11 komentarze:

  1. Jeansy totalnie w moim stylu! Bluza też mi się podoba;> Super kożuch upolowałaś. Bardzo pasuje Ci ten kolor. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza i jeansy są fajne, ale ta kurtka jest przepiękna ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta bluza, urocze są te wiązania na rękawach :) Jeansy są bardzo w moim stylu. Niedawno kupiłam podobne w hurtowni z odzieżą Sosimply.pl i jestem zachwycona, leżą idealnie i nie wydałam na nie dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się Twoja czapa z pomponem ;) a co do bluzy to jak dla mnie trochę za krótka ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi dear, I really love your outfit, you look awesome :)
    your coat is adorable
    Have a nice day,
    Best regards from El Baúl de Raquel

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja! Spodnie bardzo mi się spodobały :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna bluza, bardzo lubię ten kolor :) Spodni "podartych" nigdy zbytnio nie nosiłam, ale też są ciekawe. Szkoda, że nie trafiłaś z rozmiarem, właśnie dlatego rzadko zamawiam ubrania przez Internet.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ubrania dostałaś, super zdjęcia i stylizacja :D
    https://freshisyummy.blogspot.com/2018/12/santas-coming-for-us.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście urocza jest ta bluza, wykończenia super.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego co najlepsze!
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania