Kurtka Vintage

Co prawda mamy już kalendarzową zimę, ale poprzez dzisiejszy post, wróćmy na chwilę do pięknej, złocistej, ciepłej jesieni. Gdy robiłam te zdjęcia, pogoda była naprawdę cudowna, a widoki zapierały dech w piersiach. Aczkolwiek tamtego dnia miałam wielkiego pecha, a mianowicie moja lustrzanka nie chciała ze mną współpracować. Po wykonaniu kilku zdjęć, okazało się, że ich jakość jest bardzo słaba. Niemniej jednak, nie chciałam zmarnować tak cudownego dnia, a więc wróciłam do domu po aparat cyfrowy i to właśnie nim wykonałam sesję. Oczywiście, było to trudniejsze, gdyż musiałam korzystać z samowyzwalacza, a nie z pilota, ale cieszę się, że się nie poddałam i dałam z siebie wszystko. 

Jeżeli chodzi o stylizację, to na uwagę zasługuje przede wszystkim kurtka z prawdziwego zamszu. Jest to kurtka z czasów młodości mojej mamy, a więc może mieć ona nawet 20 lat albo i więcej. Lubię wygrzebywać z szafy takie perełki, bo zazwyczaj są one unikatowe i ponadczasowe. Teraz zazwyczaj po kilku sezonach wyrzuca się ubrania, oddaje się je komuś lub sprzedaje. Mamy wszystkiego za dużo. Natomiast kiedyś bardziej dbało się o poszczególne rzeczy. Miało się ich mniej, ale za to były one wykonane z solidnych materiałów. Kolejnym elementem outfitu jest klasyczna, biała bluzka z minimalistycznym napisem, mom jeansy oraz kultowe Superstary. Mam na sobie również długie kolczyki, które najbardziej widać na ostatnim zdjęciu. 


kurtka - szafa mamy
bluzka - eButik
mom jeansy - Pull&Bear
buty - adidas Superstar
kolczyki - ???

A Wy posiadacie jakieś perełki Vintage? Co myślicie o mojej stylizacji? 

Share this:

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Doskonale Cię kochana rozumiem! Też od czasu do czasu lubię poszperać w szafie i uzupełnić swoje stylizacje o ponadczasowe ciuszki! :)
    Cudownie wyglądasz, fajna odmiana - jesienne zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jesień.. Szkoda że już zima.. Stylizacja bardzo fajna.. Nie ma nic z Vintage..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według definicji, Vintage to ubrania z poprzednich dekad albo starsze niż 20 lat, rzeczy wysokiej jakości, mało podatne na zniszczenia, a więc myślę, że kurtkę z tej stylizacji można podpiąć pod ten opis :)

      Usuń
  3. Thanks a lot :D

    you look great, my friend :)

    NEW TIPS POST | THE PERFECT MAKEUP FOR NEW YEAR'S EVE.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania