Dresslily Wishlist

Dresslily to internetowy sklep, w którym znajdują się zarówno ubrania, jak i akcesoria. Oferty są adekwatne do panującej obecnie mody. Każdy produkt charakteryzuje się wysoką jakością i innowacyjnością. Wybór asortymentu jest naprawdę szeroki. Warto, więc zajrzeć na ich stronkę i poszukać czegoś dla siebie.

Dresslily is an online store with both clothes and accessories. The offers're adequate to the current fashion. Each product is characterized by high quality and innovation. The range of the assortment is really very wide. It's worth, so look at their site and look for something for yourself.

Przeglądając oferty na stronie Dresslily natknęłam się na kilka perełek, które przedstawię Wam w postaci Wishlisty. Pierwszą rzeczą, która skradła moje serce, jest kurtka z kożuszkiem na kołnierzu. Prezentuje się ona bardzo ładnie i chętnie bym ją przygarnęła. Kolejnym produktem jest uroczy sweterek z wiązaniem u dołu. Myślę, że idealnie pasuje on zarówno do spodni, jak i do spódnicy.

While browsing Dresslily's offer, I came across some gems that I'll present to you in the form of a Wishlist. The first thing that stole my heart is a jacket with a sheepskin coat on the collar. It presents itself very nicely and I'd gladly take her in. Another product is a charming sweater with a binding at the bottom. I think it'd ideally fit both the pants and the skirt.

clik ♥  clik

Teraz przyjrzyjmy się dolnej części garderoby. Spódnica o kroju A świetnie sprawdzi się na wiele okazji. Dodatkowo jest ozdobiona czymś w rodzaju ćwieków, co nadaje jej charakteru. Kolejną rzeczą są spodnie z perełkami, znajdującymi się na bokach nogawek. Pasują one do mojego stylu i wyobrażam sobie wiele stylizacji z nimi w roli głównej. Ostatni wybrany przeze mnie produkt to jeansy z dziurami. Uwielbiam tego typu spodnie, choć wiem, że nie wszędzie wypada je założyć. Tak czy inaczej, nie może ich zabraknąć w mojej szafie.

Now let's look at the bottom of the wardrobe. Skirt of the A-cut is great for many occasions. In addition, it's decorated with something like studs, which gives it character. The next thing is pants, decorated with pearls on the sides of the legs. They fit my style and I imagine a lot of stylizations with them in the main role. The last product I have chosen is jeans with holes. I love this type of pants, although I know that it isn't everywhere to wear them. Anyway, they can't be missing in my wardrobe.

clik ♥ click ♥ click

Mam jeszcze dla Was kod zniżkowy o wartości 20% na zakupy w sklepie Dresslily ważny do 10 stycznia 2019 roku. Wystarczy, że podczas zamówienia wpiszecie: DLBF20.

I still have a 20% discount code for you at the Dresslily store, valid until January 10, 2019. All you need to do is enter the following code during the order: DLBF20.

Here are the new arrival: 
It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday

Kojarzycie ten sklep? Podoba się Wam któraś z wybranych przeze mnie rzeczy? 

Share this:

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Asortyment sklepu Dresslily jest na prawdę atrakcyjny! :)
    Z chęcią przejrzę pozostałą ofertę.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj przygarnęłabym kilka rzeczy bardzo chętnie :)

    Zapraszam na nowy post ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz. Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy mają na stronie. Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. O sklepie słyszałam bardzo dużo razy, jednak nigdy z niego nie korzystałam. A perełki, które znalazłaś są naprawdę super. Ten biały sweterek z wiązaniem na dole jest cudny <3

    lifebynadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka i biały sweterek wymiatają ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się środkowe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great selection dear!!!
    Best regards from El Baúl de Raquel

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania