Warszawa

Kilka dni temu, wraz z koleżankami, wybrałam się do Warszawy. Naszym celem było po prostu przyjemne spędzenie czasu w tym właśnie mieście. Zależało nam również, aby odwiedzić Plac Europejski, na którym znajduje się napis Kocham Warszawę oraz Łazienki Królewskie, czyli zespół pałacowo-ogrodowy. Oba te miejsca są naprawdę wspaniałe i bardzo mi się podobają. Plac Europejski akurat widziałam po raz pierwszy i uważam, że będąc w naszej stolicy, warto się tam wybrać. Te miejsce powstało w maju ubiegłego roku, więc jest stosunkowo nowe. Zobaczyć tam można fontanny, zieleń i nowoczesne obiekty. Jest to świetna przestrzeń do odpoczynku. 

Byłyśmy również pod stadionem Legii Warszawy. Ten duży obiekt zrobił na mnie ogromne wrażenie. Nieodłącznym elementem wszystkich naszych wyjazdów są oczywiście centra handlowe. Tym razem postawiłyśmy na Arkadię, aczkolwiek tego dnia pogoda nie dopisywała, także nie zrealizowałyśmy wszystkiego, co chciałyśmy i żeby nie marnować czasu, odwiedziłyśmy również kilka sklepów na Złotych Tarasach. 

Ogólnie rzecz biorąc, całą tę wycieczkę zaliczamy do udanych. Może aura nie do końca nam sprzyjała, ale właściwie nie straszny nam deszcz.


P.S. Biorę udział w konkursie dla blogerów, organizowanym przez sklep KIK. I tu kochani mam do Was ogromną prośbę. Wejdźcie proszę w ten link i oddajcie na mnie głos. To tylko kilka sekund roboty. Oczywiście mogę się odwdzięczyć, zostawiając komentarze pod Waszymi postami. Z góry serdecznie dziękuję. Liczę na Was! 

Był ktoś z Was, w którymś z wymienionych przeze mnie miejsc w Warszawie? Jeśli tak - jakie są Wasze wrażenia? A może polecacie jakieś inne miejsca, które warto zobaczyć w stolicy Polski?

Share this:

CONVERSATION

19 komentarze:

  1. Dawno już nie byłam w Warszawie, chyba z 3 lata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Warszawa piękne miasto, fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Warszawę :) Właśnie tu zamieszkałam, studia zaczynam. To było moje wymarzone miasto. Piękne zdjęcia :*

    http://karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam okazji odwiedzić Warszawy, ale mam nadzieję, że wkrótce to się zmieni; bardzo ładne zdjęcia, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wypad ♥️ Zadzroszczę! +super zdjęcia 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam okazji odwiedzić stolicę, ale mam nadzieję, że kiedyś to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry,
    Piękne zdjęcia z łazienek.
    Dla mnie Warszawa ma swój niepowtarzalny klimat :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sprawa! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post dear ♥ Love your blog.
    If you want check out my blog. I write about fashion, beauty and lifestyle. Mabe we can follow each other and be great blogger friends ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna wyprawa z koleżankami :) Mi osobiście bardzo podoba się Warszawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niedługo zamierzam wybrać się do Warszawy z przyjaciółką. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię Plac Europejski - tam gdzie jest ten napis, a Łazienki odiwedzamy regularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna ramoneska <3! Bardzo mi się pdoba :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja ukochana Warszawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dwa razy byłam tylko w Warszawie i wciąż brakuje mi czasu by znów się wybrać :) ale najbardziej uwielbiam Królewskie Łazienki <3
    super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Warszawa jest piękna, super kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja studiowałam rok w Warszawie i szczerze to nie lubię tego miasta ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania