Small changes

Podobno kobieta zmienną jest. Wydaje mi się, że coś w tym jest. Po 3 latach funkcjonowania mojego bloga pod linkiem www.free-to-be-myself-forever.blogspot postanowiłam zmienić go na www.iamonlyania.blogspot.com. Taką nazwą posługuje się już od dłuższego czasu na Instagramie, Twitterze i Snapchacie. Uważam, że ta nazwa jest łatwiejsza do zapamiętania, dzięki czemu będzie praktyczniejsza i wygodniejsza w użytkowaniu. Ponadto trochę zmieniłam nagłówek. Wcześniej widniał na nim napis This is my life, a teraz Simply my life.

Oczywiście wiem, jakie są konsekwencje tego wszystkiego, ale wierzę, że mnie zrozumiecie i nadal będziecie ze mną. Mam jeszcze jedną prośbę - w razie gdyby moje najnowsze posty nie pojawiały się w Waszych pulpitach nawigacyjnych, byłabym wdzięczna za 'odobserwowanie' mojego bloga i ponowne jego zaobserwowanie.

Dla przypomnienia poprzedni nagłówek:




Co myślicie o nowej nazwie bloga?

Share this:

CONVERSATION

34 komentarze:

  1. Podziwiam odwagę, ja się jakoś nie mogę przemóc żeby zmienić u siebie. Wcześniej prowadziłam tylko blog o rękodziele, teraz rozszerzyłam tematykę. Nazwa więc nie pasuje....ale boję się że stracę czytelników. ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto zaryzykować. Myślę, że prawdziwi czytelnicy zostaną z Tobą, pomimo zmiany nazwy bloga :)

      Usuń
  2. Taka nazwa brzmi o wiele łatwiej i lepiej! Ja tez kiedyś zmienialam adres i link. Jakby co, utworzylam nowego bloga ze starym adresem i tam napisalam informację o zmianie adresu, przez co nie straciłam czytelników.
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale moim zdaniem nazwa jest dużo łatwiejsza do zapamiętania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami warto zaryzykować. Fakt, ta nazwa jest o wiele łatwiejsza do zapamiętania!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, teraz jest duzo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nazwa lepsza do zapamiętania, więc na plus zmiana :)!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście krótsza i łatwiej wchodzi w pamięć ;) Co do wyglądu, to super prosto i estetycznie!

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Good change!!!
    Have a good week!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmiana nazwy faktycznie na plus, łatwiej zapamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że bardzo fajnie by wyglądało :) Zapraszam na świątecznego bloga :) http://saswieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmiana na plusy! ;D Ładnie brzmi, ja juz zmieniałam adres 2 razy :P
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze Ci wyszła ta zmiana, czasem warto zaryzykować :)).
    Nazwa faktycznie lepsza :).

    www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentuesz :)).

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowa nazwa jest o wiele łatwiejsza do zapamiętania

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę bardzo ładny wygląd blogspota :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ! :)
    Zapraszam na rozdanie na moim blogu! Do zgarnięcia okulary z firmoo :)
    http://agadiar.blogspot.com/2015/11/wygraj-darmowe-okulary-z-frimoocom.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajniej wygląda i lepiej brzmi, tak jest okey :D :) Serdecznie Zapraszam ♥ Serdecznie Zapraszam - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zmiany są ważne w naszym życiu, nawet te najmniejsze:)
    Zapraszam do mnie i proszę o klikanie w linki Romwe! :)*TUTAJ*

    OdpowiedzUsuń
  18. ja jestem tutaj pierwszy raz, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odważna decyzja, ogólnie masz bloga bardzo czytelnego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie się podoba nowa nazwa :) zdecydowanie lepsza od poprzedniej - popieram takie zmiany
    What is in the hat? BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. mi sie podoba ♥ warto robic zmiany! udoskonalamy siebie:)


    JAK PRZETRWAĆ JESIEN- http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. nazwa fantastyczna ;) ta zmiana na pewno dobrze Ci zrobi
    fantastyczny design <3

    pozdrawiam i zapraszam na bloga 21-letniej mamy
    fashion beauty lifestyle
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. podoba mi się nowy wygląd :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. zmiany sa dobre :D ja po 3 latach zmienilam w ogole bloga na innego/K

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam nadzieję,że zmiana wyjdzie Ci na dobre!
    Świetny blog!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Rozwijaj się dalej aniu
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania