New autograph

Pierwsze koty za płoty - tak mogę podsumować ten tydzień. Były to moje pierwsze dni na studiach, pierwsze dni w nowym miejscu. Przyznam szczerze, że nie wygląda to tak źle, jak myślałam. Trafiłam do bardzo otwartej i sympatycznej grupy. Na początku bałam się, iż nie będę miała z kim porozmawiać, gdyż nikogo nie znałam. Na szczęście moje obawy były niepotrzebne.

A jeżeli chodzi o zajęcia to niektóre przypadły mi bardziej do gustu, inne trochę mniej, aczkolwiek mam nadzieję, że będzie dobrze. Plusem jest też to, że weekendy zaczynam już w piątek.

Przejdźmy do głównego tematu notki. Chciałabym Wam przedstawić pewnego sportowca, od którego otrzymałam autograf. Jest to Cene Prevc, czyli słoweński skoczek narciarski, młodszy brat Petera Prevca. Reprezentuje on klub SK Triglav Kranj. Pierwsze punkty w Pucharze Świata zdobył 21 marca 2014 roku w Planicy (16 miejsce). Jego rekord życiowy to 199,0 m, uzyskany na Letalnicy w Planicy (19 marca 2015 roku). Zdobył drużynowy złoty medal na Mistrzostwach Świata Juniorów w Narciarstwie Klasycznym 2013.


A Wam jak minął tydzień? Kojarzycie tego skoczka lub jego brata?

Share this:

CONVERSATION

12 komentarze:

  1. Kojarzę jego brata. Bardzo lubię oglądać skoki narciarskie, a to już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, że kojarzę, mam obu ich autografy :)
    Zapraszam po więcej autografów na moją stronę:
    www.zimoweautografy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie kojarze, bardzo rzadko ogladam skoki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że poradziłaś sobie w pierwszych dniach studiów. Niestety nie kojarzę tych panów :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam się na sportowcach :( Ale gratuluję autografu i życzę powodzenia na studiach :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie zaczęłam studiów, został mi jeszcze tydzień. Lecz też się boję co do tego, że nie będę mogła się zaklimatyzować :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie! :) super że masz kolejny autograf

    Pozdrawiam,
    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna szata graficzna bloga! mega fotki :-) i super posty! Buziaki
    Jasne Kochana, ja juz obs i czekam na Ciebie

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania