Lilaróż w codziennej stylizacji

Zdjęciam które zobaczycie poniżej robiłam wiosną, aczkolwiek stylizacja jest na tyle uniwersalna, więc postanowiłam, że ją Wam zaprezentuje. Ostatnio mam fazę na peruki, więc oczywiście włosów nie pomalowałam, a jedynie zaopatrzyłam się w blond perukę z Shein.

Stylizację tę stworzyłam z  myślą o pracy/o szkole/o uczelni/o wyjściu na miasto. Jest to zwykłe, codzienne połączenie. Ogólnie nie przepadam za koszulami, ale tą polubiłam. Podoba mi się jej kolor oraz to, że jest krótka. Uwielbiam nosić spodnie z wyoskim stanem, a więc krótka góra jak najbardziej się sprawdza w takim połączeniu. Jeansy to moja zdobycz lumpeksowa. Z kolei wygodne buty udało mi się upolować w Half Price. Mała torebka mieści w sobie najpotrzebniejsze rzeczy, aczkolwiek wiadomo, że do szkoły czy na studia zdecydowanie by się nie sprawdziła, Chociaż dla studentów noszących sam długopis mogłaby ona przypaść do gustu (z dystansem - pamiętajcie).


Koszula, torebka - Sinsay
Buty - Half Price
Jeansy - Second Hand

A Wy lubicie nosić koszule? Co myślicie o mojej stylizacji?

Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania