Hidais - Sequins Prom Dresses

Tak jak wspomniałam w poprzednim wpisie - hidais.com to sklep internetowy (ale nie tylko), w którym znajdziemy sukienki na różne okazje - sukienki wieczorowe, sukienki na studniówkę, suknie ślubne, suknie dla druhen i sukienki dla dziewczynek. Różne sukienki, w różnych stylach. Myślę, że każda z nas znajdzie tam coś dla siebie. Zachęcam Was do zapoznania się z ofertą sklepu Hidais.

As I mentioned in the previous entry - hidais.com is an online store (but not only) where you can find dresses for various occasions - evening dresses, prom dresses, wedding dresses, bridesmaid dresses and dresses for girls. Different dresses, different styles. I think that each of us will find something for ourselves there. I encourage you to check out the offer of the Hidais store.

Nie każdy lubi cekiny, aczkolwiek ja jestem w tej grupie osób, co lubi wszystko co się świeci. Z tego też powodu nie mogłam przejść obojętnie obok cekinowych, balowych kreacji. Szczerze mówiąc, mnóstwo z nich mi się podoba, ale zaprezentuję Wam moją ulubioną piątkę. Pomimo tego, że każda z nich jest długa to uwydatniają one nogę, co bardzo cenię. Dzięki temu, sylwetka wygląda na smuklejszą. Trzy pierwsze sukienki są bardziej charakterne, natomiast czwarta i piąta wyglądają niczym wyjęte z bajki o księżniczkach. Sesja w nich na tle wody lub zamku byłaby wprost oszałamiająca.

Not everyone likes sequins, although I'm in that group of people who likes everything that sparkles. For this reason, I couldn't ignore sequined ball gowns. Honestly, I like a lot of them, but I'll show you my favorite five. Even though each of them is long, they emphasize the leg, which I really appreciate. Thanks to this, the silhouette looks slimmer. The first three dresses have more character, while the fourth and fifth ones look like something out of a princess fairy tale. A photo session in them against the background of water or a castle would be simply stunning.




Czy jest tu ktoś, kto lubi cekiny? Co myślicie o kreacjach, które wybrałam?

Share this:

CONVERSATION

1 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania