Stylizacja jesienno-wiosenna | Second Hand

Na stylizację z dzisiejszego wpisu składają się ubrania z second handu oraz botki i torebka, które kupiłam w zwykłym, miejskim sklepie. Zdjęcia robiłam jesienią, aczkolwiek outfit ten sprawdzi się również wczesną wiosną. Jest to propozycja codzienna, idealna do pracy, do szkoły, na studia, na wyjście ze znajomymi, itp.


Sweter, spódnica, płaszcz - Second Hand
Torebka, botki - Miejski Sklep

Odwiedzacie czasem lumpeksy? Co myślicie o mojej stylizacji?

Share this:

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. w lumpeksach można znaleźć czasem perełki, przepiękna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj, ja to kochana jestem stałym bywalcem lumpeksów :D
    Spódniczka bardzo ładna, sama mam podobną, tylko taką w stricte brązowym kolorze. Urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kołnierzyk jest cute! Sama mam taki doczepiany w wersji xxl :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi there! I am new follower of yours! :) I love all your outfits... The boots and coat looks good together... Keep inspiring us, take care.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania