Pastelowy outfit w zimowej scenerii | Second Hand

W końcu mamy wiosnę! Jak ja się z tego cieszę. Uwielbiam ciepło, uwielbiam długie, słoneczne dni. Cieszy mnie też to, że powoli wracam do formy rowerowej. Już nie mogę się doczekać, kiedy będę jeździła w dalsze trasy. Mimo, że wstęp jest wiosenny, poniższe zdjęcia są utrzymane w tematyce zimowej. Bardzo lubię tę stylizację (i poza kurtką) - noszę ją również w inne pory roku.

A więc, zarówno sweter, jak i jeansy pochodzą z second handu. Uwielbiam kolorystykę, znajdującą się na sweterku oraz jego krój. Te jeansy to mój niezmienny faworyt już od kilku sezonów. Kurtka jest bardzo praktyczna, gdyż nie sposób w niej zmarznąć, a tego właśnie oczekuję od kurtek zimowych. Całość utrzymana jest w jasnej tonacji, stąd też zdecydowałam się na beżowe botki i plecak oraz pastelową opaskę. Dodam jeszcze, że opaska ta to rękodzieło wykonane przez moją mamę. W ten sposób stworzyłam outfit idealny na chłodniejsze, codzienne dni.

Sweter, jeansy - Second Hand
Kurtka - Cropp
Botki, plecak - Miejski sklep
Opaska - DIY

Co myślicie o mojej stylizacji? Lubicie taką stonowaną kolorystykę?


Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. Chętnie przygarnęłabym taką opaskę ;) Myślałam nad kupnem takich butów, ale ostatecznie wybrałam inne czarne- lepiej leżały. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie pastele spoko, ale tylko jako dodatek do czerni :D Ładnie Ci w tej opasce, pozdro!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania