Sukienka i kurtka oversize | Second Hand

Zdjęcia z dzisiejszego wpisu robiłam w październiku, stąd ten jesienny vibe. Niemniej jednak, stylizacja ta sprawdzi się również wiosenną porą, a więc chętnie ją Wam zaprezentuję. Jest to propozycja na co dzień - do pracy, do szkoły, na studia, na randkę, na spacer.

Bazą całości jest tu sukienka, którą dostałam od koleżanki. Moim ulubionym elementem tego outfitu jest oczywiście kurtka sztruksowa w stylu oversize. Lubię takie luźne, większe ubrania. Poza tym jest ona bardzo praktyczna, gdyż można ją użyć na wiele sposobów. I w zestawieniach bardziej sportowych, ale również eleganckich. Mam na sobie również jasne botki oraz torebkę idealną na drobiazgi.

Sukienka - Szafa koleżanki
Kurtka - Second Hand
Botki, torebka - Miejski sklep

Co myślicie o mojej stylizacji? Lubicie oversizowe ubrania czy raczej nie jest to Wasz styl?

Share this:

CONVERSATION

3 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania