Zielony płaszcz w codziennej stylizacji | Second Hand

To już ostatnie kadry z lekko zimowej aury. Niemniej jednak, sama stylizacja idealnie komponuje się w klimat wiosenny. A to za przyczyną elementu, który był inspiracją przy stworzeniu tego outfitu. Mowa tu o zielonym płaszczu, który kupiłam już jakiś czas temu w second handzie. Aktualnie kolor ten jest wszechobecny w różnych sieciówkach.

Całe zestawienie powstało z myślą o codziennych wyjściach. Poza płaszczem, o którym już wspomniałam mam na sobie czarną bluzkę z szerokimi rękawami oraz jeansy. Obuwie to czarne, lakierowane botki. Z dodatków postawiłam na torebkę oraz czapkę typu beanie.


Bluzka, jeansy, płaszcz, torebka - Second Hand
Buty - Deezee
Czapka - ??? 

Co myślicie o mojej stylizacji? Odwiedzacie czasem lumpeksy? 

Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania