Stylizacje inspirowane zapachami | Littlemooonster96 x BI-ES

Angelikę Muchę, znaną z internetu pod pseudonimem littlemooonster96 myślę, że nie trzeba przedstawiać. Swoje konto na youtube założyła już w 2012 roku, a obecnie podobija świat na Instagramie oraz Tik-Toku. Aktualnie podjęła współpracę z marką BI-ES i tym samym możemy cieszyć się ich wspólnym owocem w postaci perfum dostępnych w dwóch wariantach zapachowych - dziennym i wieczorowym. Dodam, że wizualnie prezentują się bardzo elegancko i luksusowo. Są minimalistyczne i posiadają złote detale.



Woda perfumowana Littlemooonster96 x BI-ES
PEACHES

Pojemność: 50 ml
Cena: 22,99 zł
Dostępność: Biedronka


Peaches to kompozycja zapachowa składająca się z następujących składników:
* szczyt - fiołek, aksamitka, pomarańcza, truskawka
* środek - białe kwiaty, praliny, brzoskwinia, irys
* baza - piżmo, wanilia, drzewo cedrowe, drzewo sandałowe


Ten zapach określiłabym jako dzienny. Idealnie sprawdzi się do pracy, do szkoły, na studia, na wyjście ze znajomymi, na zakupy. Jest on słodki, świeży i utrzymuje się naprawdę długo. Jako, iż moją domeną jest moda pod ten zapach stworzyłam stylizację, którą wykorzystuję właśnie podczas wykonywania różnych, codziennych sytuacji. Jest ona wygodna, sportowa oraz wpisuje się w aktualne trendy. Bardzo dobrze czuję się w takim wydaniu.


Woda perfumowana Littlemooonster96 x BI-ES
PEACHES Elixir

Pojemność: 50 ml
Cena: 22,99 zł
Dostępność: Biedronka

Peaches Elixir to kompozycja zapachowa składająca się z następujących składników:
* szczyt - bergamotka, pomarańcza, morela, malina
* środek - róża, brzoskwinia, fiołek, magnolia
* baza - piżmo, drzewo cedrowe, paczula, drzewo sandałowe


Woda perfumowana Peaches Elixir to zapach wieczorowy. Jest trochę "cięższy" niż ten poprzedni, aczkolwiek odpowiada mi on. Idealnie sprawdzi się podczas wieczornych wyjść typu impreza, randka, spotkanie. Z myślą o tych wymienionych przeze mnie okazjach stworzyłam stylizację typu total black look. Składają się na nią top, spodnie z wysokim stanem oraz szpilki. Moim ulubieńcem są tu spodnie, które bardzo ładnie leżą na sylwetce, podkreślając tyłek i talię. Czuję się w nich naprawdę bardzo dobrze. Jako ciekawostkę dodam, że zarówo ubrania z pierwszego outfitu, jak i drugiego pochodzą z "drugiej ręki".


Podsumowanie
Oba zapachy są godne uwagi. Wszystko zależy od tego, na jaką okazję ich potrzebujemy i jaki mamy gust. Ich jakość jest bardzo dobra, a cena zachęcająca do zakupu. Ja oczywiście jestem na tak w obu przypadkach.

Macie te zapachy? Jeśli tak - który bardziej przypadł Wam do gustu? Co myślcie o moich stylizacjach?

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania