Musztardowa marynarka w czarnym total look | Second Hand

Generalnie, z moich obserwacji zauważyłam że większość osób w moim otoczeniu (ale nie tylko) wybiera ciemne, najczęściej czarne stylizacje. Jest to coś, dzięki czemu nie rzucamy się w oczy. Poza tym, czarny optycznie wyszczupla i nie wymaga odwagi, by go nosić. Starszym ludziom kojarzy się on bardziej z żałobą, ale tak naprawdę jest to klasyka gatunku. Osobiście też jestem fanką koloru czarnego. Niemniej jednak lubię przełamywać go jakimś mocnym akcentem. Tym razem zrobiłam to przy pomocy musztardowej marynarki (na zdjęciach wyszła bardziej pomarańczowa). W ten sposób udało mi się stworzyć całkiem ciekawą stylizację, która sprawdzi się na co dzień - do pracy, do szkoły, na studia, na spotkanie.


Marynarka, koszula, kapelusz - Second Hand
Jeansy - Cropp 
Botki - Deezee
Torebka - Miejski Sklep

A Wy lubicie czarny kolor? Co myślicie o mojej stylizacji?

Share this:

CONVERSATION

1 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania