W co się ubrać na randkę? | Torebka-plecak Second Hand

Tym razem zaprezentuję Wam codzienną, ale za to kobiecą i seksowną stylizację. Jest to połączenie elegancji ze stylem sportowym. Przełamanie mocnego charakteru, czymś bardziej lekkim, wygodnym, zwykłym. Szczerze mówiąc świetnie czuję się w takim zestawieniu. Dodaje mi ono pewności siebie i ogólnie odwagi w działaniu. Taki outfit idealnie sprawdzi się na randkę, na wyjście ze znajomymi, ale również na imprezę. 

Zaznaczę, że jednym z moich ulubionych elementów, który udało mi się upolować w ostatnim czasie w second handzie jest torebka-plecak. Jest to niewielkich rozmiarów torebka, która pełni również funkcję małego plecaka. Jest to bardzo praktyczne i modowe rozwiązanie. Od dawna marzyłam o takiej torebce i nie spodziewałam się, że natknę się na nią w lumpeksie. Wygląda ona jak nowa i zdecydowanie jest wykonana z materiałów wysokiej jakości. Chętnie przygarnęłabym coś tego typu jeszcze w jakimś innym kolorku, także jeśli wiecie w jakim sklepie można kupić taką torebkę to dajcie znać w komentarzu.


Bluzka - New Yorker 
Jeansy, torebka - Second Hand
Szpilki - Deichmann
Czapka - Zalando
Bluza - Lidl

Co myślicie o mojej stylizacji? Lubicie łączyć ze sobą różne style?

Share this:

CONVERSATION

1 komentarze:

  1. Cute outfit!
    That long sleeved black lace New Yorker blouse looks fabulous styled
    with the stressed high-waisted light blue denim jeans,
    the beige Lidi sweatshirt and the dark blue New York Yankees baseball cap from Zalando.
    Your beautiful long hair looks gorgeous, and your perfectly applied lipstick looks pretty.
    You look beautiful and very fashionable!

    my blog
    my YouTube
    my Twitter

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania