Rowerowa siła płynie w moich żyłach

Choćby było nie wiadomo jak ciężko w życiu, pasja jest w stanie nas uleczyć. Moją odskocznią od rzeczywistości jest jazda na rowerze i to ona właśnie pomaga mi podnosić się po upadkach. Jest to coś, co wzmacnia nie tylko moją siłę fizyczną, ale przede wszystkim tę psychiczną. Mówiąc o moim zamiłowaniu, chciałabym zaprezentować Wam sportową stylizację, która może być wykorzystana przy uprawianiu sportu lub po prostu w sytuacjach życia codziennego.

Otóż mam na sobie spodnie dresowe, które połączyłam ze sportową, ale jednocześnie zmysłową bluzką. Przydatna okazuje się również nerka, w której pomieścimy chociażby telefon oraz klucze. Sportowy charakter całości dodatkowo podkreśla czapka z daszkiem oraz buty.


Bluzka - Second Hand
Spodnie, nerka - Adidas
Czapka - New Yorker 
Buty - Miejski Sklep

A co jest Waszą odskocznią od rzeczywistości? Co myślicie o mojej stylizacji?

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania