Pasja niezmienna od dziesięciu lat... | Spódnica midi w codziennym zestawieniu

Człowiek żyje z dnia na dzień. Wypełnia obowiązki dnia codziennego. Podąża za swoimi marzeniami, Daje z siebie jak najwięcej w pracy. Upada, podnosi się, upada i znowu pnie ku górze. Mija dzień, mija miesiąc, mija rok. Aż tu nagle jesteśmy dziesięć lat później. Do czego nawiązuję w tym wstępie? Otóż, kilka dni temu, a mianowicie 20 lipca upłynęła dziesiąta rocznica odkąd prowadzę bloga. Fakt jest taki, że era na blogi praktycznie przeminęła. Ubolewam nad tym, aczkolwiek ja nadal tu jestem. Nadal czuję chęci do tego, by co jakiś czas napisać coś dla Was. Ciągnie mnie w stronę mody, a sesje modowe sprawiają mi mnóstwo radości. A jak jest w Waszym przypadku? Jest tu ktoś jeszcze?

Przejdźmy teraz do stylizacji. Otóż, nigdy nie byłam przekonana do spódnic typu midi. Niedawno koleżanka robiła porządki w swojej garderobie i podarowała mi taką spódnicę. Na pierwszy rzut oka spodobał mi się jej kolor, więc pomyślałam że spróbuje ją wystylizować i zobaczę, jak będę się w niej czuła. I o dziwo - bardzo ją polubiłam. Jest wygodna i idealna na letnie, ciepłe, lecz nieupalne dni. W sam raz nadaje się do pracy, na randkę na co dzień, na imprezę rodzinną. Wszystko zależy od tego, z czym ją połączymy. Moje zestawienie polecam właśnie na spacer lub do pracy. W chłodniejsze dni, poranki czy wieczory warto wziąć ze sobą odzież wierzchnią. Torebka na drobiazgi również zawsze się przyda. Obuwie sportowe zapewni nam komfort chodzenia.


Koszulka, torebka - Miejski Sklep
Spódnica - Szafa koleżanki
Kurtka - Second Hand
Czapka - New Yorker
Buty - GaleriaMarek.pl

Co myślicie o mojej stylizacji? Lubicie nosić spódnice typu midi?

Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. Ania , ja też nie lubie dlugich spodnic ale w tym roku lekko sie z nimi pogodziłam , pozdrowienia z Gdanska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to widzę, że nie tylko ja tak miałam :D Pozdrawiam :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania