Sportowa elegancja w codziennym wydaniu

Sportowa elegancja - tak w skrócie opisałabym moją dzisiejszą stylizację. Bardzo lubię taki styl. Niby jest lekko z klasą, a nadal czuję się wygodnie i po swojemu. Bazowe elementy można zaliczyć właśnie do tych bardziej eleganckich. Mam tu na myśli rozszerzane spodnie oraz koronkową bluzkę. Nadmienię, że spodnie kupiłam w jednym ze sklepów outletowych na Allegro. Ich plusem z pewnością jest to, że są z wysokim stanem. Większość spodni z szerokimi nogawkami są dla mnie za długie. Bardzo zależało mi na tym, żeby mieć taki model w swojej szafie. Na Allegro udało mi się znaleźć kolekcję spodni z serii Petite, aczkolwiek wydaje mi się, że byłyby one lepsze dla osób jeszcze niższych ode mnie. Niemniej jednak, bardzo dobrze mi się je użytkuje i jestem z nich zadowolona. 

Całość dopełniłam sportowymi elementami w postaci czapki z daszkiem oraz wygodnymi butami. Mam na sobie również kurtkę, która przyda się w letnie wieczory lub chłodniejsze dni.


Kurtka - Bershka
Bluzka - New Yorker
Spodnie - Allegro
Czapka - Second Hand
Buty Kappa - eobuwie.pl

A Wy jak opisalibyście swój styl? Co myślicie o mojej stylizacji? 

Share this:

CONVERSATION

1 komentarze:

  1. Thanks for sharing. The article mentioned helped me a lot.

    I share a cheap clothing store - Wholesale7. I spent $15 solid color split blazer and skirt set last week and have now received a very it is good.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania