Luxhairshop Silver Color Hair

Długie, krótkie, jasne, ciemne, kręcone, proste, kolorowe, standardowe, rozpuszczone, związane. Czego dotyczy ten opis? Oczywiście mowa tu o włosach. Każdy ma swoje indywidualny gust, styl. Każdemu może podobać się coś innego. Każdy ma też inną urodę, a więc generalnie jednej osobie pasuje bardziej taka fryzura, a drugiej już zupełnie inna. Gdy znajdziemy coś idealnego dla siebie, będziemy na pewno zadowoleni. Zadowolenie te idzie w parze z naszym poczuciem własnej wartości. Z kolei dzięki tej pewności siebie łatwiej przyjdzie nam podejmowanie różnych decyzji. Generalnie, dbanie o wygląd nie jest czymś płytkim, banalnym, egoistycznym. Według mnie, jeśli sprawia komuś przyjemność dbanie o swój wygląd zewnętrzny, kombinowanie czy to z włosami, czy z ubiorem, czy też z makijażem to dlaczego ten ktoś ma tego nie robić. Ja jestem osobą, która właśnie lubi tak kombinować. Przykładowo - cztery lata temu wymarzyły mi się siwe włosy. Byłam u fryzjera, który rozjaśnił mi włosy i pomalował mi je na szaro. Bardzo mi się to podobało, aczkolwiek efekt końcowy był krótkotrwały. Szare czy białe włosy nadal są modne. Niemniej jednak, teraz nie zdecydowałabym się na ich niszczenie, tym bardziej że szybko wypłukał mi się kolor. Lepszym sposobem jest zaopatrzenie się w szare doczepy lub peruki. Peruki takie znajdziecie w ofercie sklepu internetowego Luxhairshop.

Long, short, light, dark, curly, straight, colorful, standard, loose, tied. What is this description about? Of course, we're talking about hair. Everyone has their own individual taste and style. Everyone may like something different. Everyone also has a different beauty, so generally one person is more suited to such a hairstyle, and another person is completely different. When we find something perfect for ourselves, we will surely be satisfied. This satisfaction goes hand in hand with our self-esteem. In turn, thanks to this self-confidence, it'll be easier for us to make various decisions. Generally, taking care of your appearance is not something shallow, banal or selfish. In my opinion, if someone enjoys taking care of their external appearance, combining with their hair, clothes or makeup, why not do that someone. I'm a person who likes to do this. For example - four years ago I dreamed of gray hair. I was at the hairdresser who lightened my hair and painted it gray for me. I liked it very much, although the end result was short-lived. Gray or white hair is still fashionable. Nevertheless, now I wouldn't decide to destroy them, especially since the color was washed out quickly. A better way is to get gray attachments or wigs. You can find such wigs in the Luxhairshop online store offer.

Przejrzałam asortyment siwych peruk i wybrałam kilka z nich, które szczególnie przykuły moją uwagę. Pierwsza z nich najbardziej kojarzy mi się z różnymi inspiracjami na Pintereście czy też na Instagramie. Jest to taki klasyk, do którego najczęściej dążą dziewczyny. Sama osobiście widzę się w takiej peruce. Są to długie, pofalowane włosy, które świetnie wyglądają spięte w kucyk. Ma ona pozytywne opinie, a więc tym bardziej warto się nią zainteresować. Druga z nich to również pofalowane, długie włosy. Różni się odcieniem szarości. Świetnie komponuje się z metalicznymi cieniami do powiek oraz jasną stylizacją. Wygląda to bardzo modowo. W takiej wersji widzę siebie nie tylko na zdjęciu, ale również i na jakiejś imprezie. Ostatnia peruka jest krótsza, ale dzięki temu wygląda delikatniej i bardziej dziewczęco. Na tej inspiracji widzimy, że można ją dostosować do swoich potrzeb poprzez zrobieniu na niej fryzury, jaka nam się podoba. Tutaj mamy do czynienia z dwoma, niedbałymi, małymi kokami.

I looked through the assortment of gray wigs and selected a few that caught my attention - Luxhairshop Silver Color Hair. The first of them reminds me the most of various inspirations on Pinterest or Instagram. It's such a classic that girls most often strive for. I personally see myself in such a wig. It's long, wavy hair that looks great in a ponytail. It has positive opinions, so it is even more worth taking an interest in it. The second one is also wavy, long hair. Differs in shade of gray. It goes well with metallic eye shadows and bright styling. It looks very fashionable. In this version, I see myself not only in the picture, but also at some party. The last wig is shorter, but it makes it look softer and more girly. On this inspiration, we can see that it can be adapted to your needs by doing the hairstyle you like. Here we are dealing with two sloppy little buns.

click ♥ click ♥ click

W drugim zestawieniu skupiłam się na połączeniu szarego z innym kolorem. Jest to tzw. ombre, które również prezentuje się naprawdę dobrze. Obie fryzury zaprezentowane są na "bobie". Na pierwszej peruce oprócz szarości widzimy kolor różowy. Świetnie wygląda zarówno w wersji pokręconej, jak i prostej, związanej oraz rozpuszczonej. Widzę ją w połączeniu z jakąś letnią, zwiewną, dziewczęcą stylizacją. Druga z nich jest trochę jaśniejsza i zestawiona z kolorem fioletowym. Osobiście uwielbiam taki odcień. Mam liliową bluzę i białe spodnie. M.in. do takiego outfitu zdecydowanie sprawdziłaby się ta peruka. Przejścia kolorystyczne na obu tych perukach wyglądają dosyć naturalnie, co również można uznać jako zaletę.

In the second combination, I focused on the combination of gray with another color. This is called ombre, which also looks really good. Both hairstyles are presented on a "bob". On the first wig, in addition to gray, we see pink. It looks great both in a twisted and straight, tied and dissolved version. I see it in combination with some summer, airy, girly styling. The second one is a bit brighter and combined with the purple color. Personally, I love such a shade. I have a lilac sweatshirt and white pants. Including this wig would definitely work for such an outfit. The color transitions on both of these wigs look quite natural, which can also be considered an advantage.


click ♥ click

Więcej peruk znajdziecie oczywiście na stronie internetowej sklepu Luxhairshop i z tego miejsca Was tam odsyłam. Mam nadzieję, że znajdziecie tam coś dla siebie. Dajcie też znać w komentarzu, czy podoba się Wam, któraś z moich propozycji. 

You can find more wigs on the Luxhairshop website, of course, and I'm sending you there from there. I hope you'll find something for yourself there. Also let me know in the comment if you like any of my suggestions.

Share this:

CONVERSATION

1 komentarze:

  1. Piękności :D Ostatnio tez kupiłam sobie dwie peruki, brązową i taki fajny pudrowy róż :D
    Troszkę spóźnione, ale Wesołych Świąt! Mam nadzieję, że miło spędziłaś te Święta :)
    Mój blog: Wildfiret

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania