Komplet dresowy Cardio Bunny | Pepco

Uwielbiam słońce, piękną i ciepłą pogodą. Ten tydzień jednak nas nie rozpieszczał pod względem temperatury. Niemniej jednak, korzystając z okazji, że mamy mroźną aurę dodam zdjęcia utrzymane jeszcze w zimowej scenerii. 

Stylizacja moja jest bardzo prosta, aczkolwiek zasługuje na uwagę. Oczywiście kluczową rolę odgrywają tu bardzo wygodne dresy Cardio Bunny, które kupiłam w Pepco. Są one bardzo dziewczęce i stylowe. Świetnie w komponowały się z białym, śnieżnym tłem. Ja jako dresiara nie mogłam przejść obok nich obojętnie. Wiadomo - w chłodniejsze dni warto dodatkowo zaopatrzyć się w odzież wierzchnią czy też czapkę. Z zimowych elementów mam na sobie również botki, aczkolwiek zakładając do tego kompletu jedynie buty sportowe, ewentualnie jakaś "lekką" kurtkę uzyskamy outift idealny na wiosnę czy lato. Dresy te nie są ocieplane.


 Komplet dresowy - Pepco
Botki - Deichmann
Kurtka - eYups
Czapka - Cropp

A Wy lubicie nosić dresy? Co myślicie o tym komplecie?

Share this:

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Oo nie wiedziałam, że Pepco ma takie fajne dresy :D

    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Blog
    Jeśli masz chwilę i czytasz mojego bloga, proszę o odpowiedź w ankiecie ;) Pozwoli mi to bardziej dopasować treści.
    Ankieta

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz. Świetny wpis.

    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. I love the appearance of that wonderfully feminine and adorable pink Pepco Cardio Bunny Tracksuit! You look extremely pretty showcasing it styled with the eYups jacket and Cropp hat.
    Your eyes, hair and perfectly applied lipstick all look gorgeous. It's a fabulous look.

    my blog
    my YouTube
    my Twitter

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania