Sukienka z falbanką | Second Hand

To już ostatni, zaległy post z jesienną scenerią w tle. Chociaż patrząc na to, co za dzieje się za oknem miło popatrzeć na złotą, polską jesień chociażby na zdjęciach. Szczerze mówiąc, nie mogę doczekać się już wiosny. Brakuje mi jazdy na rowerze, ciepłego powiewu wiatru i długich dni. Apropo roweru, są tu może jacyś znawcy rowerowi? Chciałabym zaopatrzyć się w sprzęt idealny na długie dystanse. Mój trekkingowy model nie do końca mi się sprawdził. Byłabym wdzięczna za wszelkie polecenia i porady.

W stylizacji, którą mam na sobie chciałam zaprezentować przede wszystkim niebieską sukienkę z falbanką przy jej dole oraz przy rękawach. Wygląda to naprawdę dziewczęco i stylowo. Kreacja ta wykonana została z dzianiny dresowej, a więc jest ona bardzo wygodna. Sprawdzi się na wiele okazji, m.in. do pracy, do szkoły, na uczelnię, na wyjście ze znajomymi, na randkę czy nawet na imprezę. Założyłam do niej czarne botki, torebkę oraz sztuczne futerko. Dodam jeszcze, iż zarówno sukienka, jak i futerko oraz torebka pochodzi z second handu. Na szczególną uwagę zasługuje torebka. Kupiłam ją za grosze, a jest ona moją ulubioną torebką ze wszystkich, które posiadam. Mieści się w niej wszystko, co potrzebuje, podoba mi się wizualnie, nie posiada śladów użytkowania. Ponadto widać, iż jest solidnie wykonana, a bardzo cenię sobie dobrą jakość zwłaszcza w przypadku butów oraz torebek.


Sukienka, sztuczne futro, torebka - Second Hand
Botki - Deezee

Co myślicie o mojej stylizacji? Jest tu jakiś fan/fanka jazdy na rowerze?

Share this:

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. świetny łup, a skoro z lumpka za grosze to cieszy z pewnością jeszcze bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też już wyglądam wiosny, chciałabym spędzać więcej czasu na dworze, jeździć na wycieczki, a ta pogoda z oknem mnie do tego nie zachęca. Stylizacja przepiękna, bardzo lubię takie sukienki z różnymi falbankami, jest w nich coś uroczego :D Trzymam kciuki, aby udało Ci się kupić lepszy rower, ja niestety nie pomogę, jeżdżę rowerem od czasu do czasu, głównie po okolicy jak jest cieplej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pretty dress! I love the ruffles at the hem, its airy design,
    the blue colour, and the way you styled it in your outfit.
    Your outfit photos are fabulous.

    my blog
    my YouTube
    my Twitter

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania