Bądź swoją siłą

Życie nie zawsze bywa proste. Często brakuje nam sił. Wydaje nam się, że jesteśmy beznadziejni, że nic nam nie wychodzi, że inni są lepsi. Pamiętajmy o swoich porażkach, a nie pamiętamy o swoich sukcesach. Zamiast piąć się ku górze to upadamy... Poczucie własnej wartości łatwo stracić, natomiast trudno je odbudować. Nie pozwólcie, by ktoś Was ranił. Jesteście jedyni i niepowtarzalni. Przypomnijcie sobie, co udało Wam się osiągnąć w życiu, z czego jesteście dumni i na tym zbudujcie swoją siłę.

Stylizacja, którą chcę Wam dziś zaprezentować sprawdzi się na co dzień, zwłaszcza na wyjście ze znajomymi lub na randkę. Bazą jest tu sweter z Zaful, który kiedyś otrzymałam w ramach współpracy. Do niego założyłam spódniczkę mini oraz długie kozaki tak, aby podkreślić kobiecy charakter całości. Mam na sobie również sztuczne, czarne futerko oraz małą torebkę w kształcie plecaka.


Sweter - Zaful
Spódnica, futerko - Second Hand
Kozaki - Miejski Sklep
Torebka - New Yorker

Co myślicie o mojej stylizacji? A Wy pamiętacie o swoich sukcesach? 

Share this:

CONVERSATION

1 komentarze:

  1. Pamiętam Zaful z początków mojej blogowej kariery, wtedy też bardzo modne były takie naszywki kwiatowe na ubraniach :D Powiem Ci, że dawno o nich nie słyszałam. Nie wiem, czy nadal istnieje. Stylizacja bardzo ładna, mega podoba mi się spódniczka. Trudno uwierzyć, że dorwałaś ją w SH, u nas trudno o takie perełki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania