Biała koszula w street stylowym wydaniu | Second Hand

Wstęp zacznę od tego, że w końcu przekonałam się od TikToka. Trochę potrzebowałam na to czasu, ale w końcu dołączyłam do tej platformy. Moja nazwa tam jest identyczna jak na Instagramie, czyli @iamonlyania. Mam już kilka filmików na swoim koncie. Nagrywanie jest ciekawą formą zabawy, ale również okazją do rozwoju osobistego. Jeśli też tam jesteście to zachęcam Was do obserwowania mojego konta oraz do czynnego udziału w tworzeniu treści poprzez komentowanie i lajkowanie wpisów. Z góry serdecznie dziękuję.

Dzisiejsza stylizacja opiera się głównie na ubraniach z lumpeksu. Jest to zestaw przeznaczony na codzienne wyjścia - do szkoły, do pracy, na uczelnię, na spotkania ze znajomymi. Bazę stanowi tu koszula w rozmiarze XXL. Lubię luźne ubrania. Dzięki zbędnej ilości materiału spokojnie mogłam ją związać i tym samym uzyskałam luźniejszy, bardziej streetstylowy look. Do niej założyłam jasne jeansy z dziurami. Całość uzupełniłam brązowym kożuszkiem, beżową torebkę oraz białymi botkami, które swoim kolorem nawiązują do koszuli.


Koszula, jeansy, kożuch - Second Hand
Buty - Deichmann
Torebka - Deezee

Co myślicie o mojej stylizacji? Jeśli macie TikToki to również podawajcie mi swoje nazwy w komentarzu. Chętnie do Was zajrzę.

Share this:

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Ja do Tik Toka nie mogę się przekonać i raczej szybko to nie nastąpi, ale życzę Ci powodzenia :D Stylizacja świetna! Podoba mi się kożuszek i buty :) O koszuli nie powiedziałabym, że to taki duży rozmiar, w ogóle tego nie widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, oby tak dalej Aniu 😉😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Tik tok jest spoko, ale wiem, że zajmowałby mi niepotrzebnie trochę czasu, więc nawet nie instaluję. Białe koszule kocham, zwłaszcza takie lniane. I jasne jeansy super do nich pasują!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Snpach aktualny? Czy juz pani nie ma bo nie moge znależć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam inny niż dawniej. Zachęcam do kontaktu poprzez Instagram @iamonlyania. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Szczerze mówiąc moje odczucia wobec TikToka są bardzo neutralne. Czasami obejrzę jakieś filmiki, które pojawiają się na innych social mediach i tyle w temacie :D
    Ładna stylizacja, zwłaszcza buty bardzo mi się spodobały.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania