Mrs always right w pastelowej odsłonie

Wiosną i latem lubię ubierać się w jasne, pastelowe kolory. Prezentują się one zwiewnie, lekko i dziewczęco - nawet jeśli sama w sobie stylizacja nie jest zbyt elegancka. Tak właśnie opisałabym mój dzisiejszy outfit. Sprawdzi się on idealnie na co dzień, do szkoły, do pracy.

Baza jest tu bardo prosta, bowiem mam na sobie zwykły, szary t-shirt z napisem oraz jasne jeansy - dosyć odważne ze względu na dziurę, umiejscowioną nad kolanem. W lekko chłodniejsze dni warto zaopatrzyć się w odzież wierzchnią. Tym razem wybrałam piankową marynarkę, która według mnie nadaje charakter całości. Dzięki niej stylizacja prezentuje się romantycznie i delikatnie. Na uwagę zasługuje również cekinowy beret. Kupiłam go jakiś czas temu w second handzie. Uwielbiam, gdy coś się błyszczy, a więc nie mogłam przejść obok niego obojętnie - tym bardziej, że kosztował on dosłownie grosze. Jest on elementem, który świetnie komponuje się z moimi czarnymi włosami, a więc w takim przypadku śmiało można go założyć nawet do jasnych outfitów. Propozycja ta ma być wygodna i praktyczna, a więc zaopatrzyłam się również w dosyć pojemną torebkę oraz sportowe obuwie.


Koszulka - Biedronka
Jeansy - FemmeLuxe
Buty - Deichmann
Torebka - Miejski Sklep
Marynarka, beret - Second Hand

Co myślicie o mojej stylizacji? Lubicie nosić na sobie pastelowe ubrania czy nie jest to Wasza bajka?

Share this:

CONVERSATION

5 komentarze:

  1. Świetna stylizacja, bardzo uniwersalna. Ta pastelowa marynarka dodaje lekkości. Ja do takich ubrań w żywszych kolorach dopiero się przekonuje, wcześniej jakoś tak wydawały się zbyt infantylne dla mnie, wydawało mi się, że w takich słodkich, pastelowych kolory czy neonowych wyglądam bardzo dziecinnie a teraz mam kilka ulubionych ubrań w takich mocnych kolorach i w takich delikatnych, liliowych, pudrowo-różowych, jasnobłękitnych, i czuję się w nich świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten odcień różu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta marynarka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania