Koszulka Line Art, biała marynarka oraz jeansy | Second Hand

W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam drugą, codzienną stylizację zainspirowaną białą marynarką. Generalnie nigdy nie przepadałam za marynarkami. Nadal nie jestem ich fanką, ale tę wyjątkowo polubiłam. Prawdopodobnie dlatego, iż nawiązuje ona do sportowego stylu i czuję się w niej, tak jakbym miała na sobie bluzę. 

Tak naprawdę poprzez poniższy outfit chcę Wam zaprezentować, iż można się ubrać tanio i modnie. Zarówno marynarka, jak i koszulka oraz jeansy pochodzą z Second Handu. Jeansy zostały wykonane z wygodnego, elastycznego materiału. Nie są to rurki, a raczej coś na styl boyfriendów. Posiadają średni stan i co dziwne - nie mają dla mnie za długich nogawek! Bardzo podoba mi się w nich również ich odcień. Jeżeli chodzi o koszulkę to w 100% jest to coś, co lubię. Uwielbiam białe, oversizowe t-shirty z minimalnym nadrukiem. Ponadto, aktualnie panuje moda na line arty. Wzory te królują przede wszystkim na różnych plakatach czy też tatuażach. Te obrazy wykonane za pomocą delikatnych linii niezwykle mi się podobają. Zdziwiłam się, gdy zobaczyłam je na koszulce, która kosztowała dosłownie grosze. Oczywiście nie mogłam przejść obok niej obojętnie i tym samym stałam się jej właścicielką. Jej jakość także zasługuje na uwagę, gdyż widać, że została wykonana bardzo solidnie. Te trzy elementy kosztowały mnie nie więcej niż 30 zł, co uważam za bardzo korzystną cenę.

Całość uzupełniłam moimi ulubionymi butami, torebką, delikatnym paskiem, torebką oraz opaską. Dzięki temu stylizacja ta nabrała nie tylko sportowego charakteru, ale również jest w niej odrobina kobiecości i delikatności.


Marynarka, koszulka, jeansy - Second Hand
Torebka, opaska - Miejski Sklep
Pasek - Aliexpress
Buty - GaleriaMarek.pl

Co myślicie o mojej stylizacji? Lubicie nosić marynarki?

Share this:

CONVERSATION

9 komentarze:

  1. Marynarki to mój żywioł! Są eleganckie, klasyczne, gustowne i przede wszystkim niesamowicie wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na luzie, swobodnie, a wszystkie elementy stylizacji wyglądają stylowo.Super!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo w moim stylu, najważniejszy jest komfort :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pogaduchymagduchy28 lipca 2021 10:17

    Luźno, wygodnie i elegancko. Prostota i minimalizm zawsze w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny look! Kiedyś podobne obuwie damskie udało mi się znaleźć w SH. To było wyjątkowe szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja! Podoba mi się marynarka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Marynarki to zdecydowanie jedna z moich ulubionych części garderoby! :)
    Wyglądasz bardzo stylowo.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania