Sukienka midi w eleganckim zestawieniu | Shein.com

Stylizacja, którą chciałabym Wam zaprezentować tym razem jest całkiem prosta do skomponowania, aczkolwiek niezbyt oczywista patrząc z perspektywy moich upodobań. Chętnie dowiem się, co o niej myślicie, ale najpierw krótko ją opiszę.

Otóż, elementem najbardziej zaskakującym jest tu sukienka o długości 7/8, czyli taka, która sięga do kostek i taka, którą zawsze unikałam. Jestem przyzwyczajona do długości mini i nigdy nie brałam pod uwagę, że mogłabym założyć coś innego. Generalnie mam ok. 163 cm i zawsze obawiałam się, że coś takiego za bardzo mogłoby mnie przytłoczyć. Niemniej jednak, historia tej sukienki jest taka, że koleżanka z pracy kupiła ją dla siebie, natomiast okazała się dla niej trochę za duża. Zachęciła mnie do tego, żebym ją przymierzyła i w razie, gdyby była dla mnie odpowiednia mogłam ją po prostu od niej odkupić. Jak możecie się domyślić - sukienka jest w moim posiadaniu i o dziwo, czuję się w niej naprawdę dobrze. Jest ona zwiewna, lekka, elegancka, wzorzysta i jednocześnie minimalistyczna. Chciałam trochę podkreślić talię, a więc zdecydowałam się również na pasek. Uważam, że świetnie komponuje się on do całości. To nie jedyny dodatek, który zobaczycie w tym zestawieniu. Mam na sobie również kapelusz oraz torebkę. Mocny charakter tego outfitu podkreśliłam poprzez założenie ramoneski oraz botków z zamkiem na ich przedzie. Tym samym skomponowałam stylizację przeznaczoną na różnego typu wyjścia ze znajomymi, na randkę, do pracy.


Sukienka - Shein 
Ramoneska - Pull & Bear
Botki - Deezee
Kapelusz - Second Hand (H&M)
Torebka - Targowisko Miejskie
Pasek - Miejski Sklep

A Wy macie w swoim posiadaniu długie sukienki? Co myślicie o mojej propozycji?

Share this:

CONVERSATION

8 komentarze:

  1. Bardzo pasuje do Ciebie, wyglądasz śliczne, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem sukienka prezentuje się super
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  3. how do you always come up with good content?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I don't know. I just always gives 100% of myself :)

      Usuń
  4. super! świetna stylizacja :) całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bloggerze, jesteś taki piękny. Ta wiosenna sukienka w kwiaty jest bardzo piękna i niezapomniana.

    Nie mogę się doczekać lata, a moi przyjaciele zwracają uwagę na wholesale7 new arrivals w najbliższej okolicy przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna sukienka, a wraz z butkami i kapeluszem tworzy niesamowitą stylizację. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, tak w stylu retro. Sukienka kojarzy mi się z latami 70. ☺

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania