Czarno-biały zestaw sportowy | Miłość.co

Od dawna obserwuję Żurnalistę na Instagramie. Bardzo zafascynowała mnie jego poetycka natura.  Kilka lat temu wydał książkę składającą się z listów, nawiązujących do dawnej miłości oraz adekwatnych do nich wierszy. Żurnalista stworzył też sklep internetowy zainspirowany swoją książką. Znajdziemy tam m.in. bluzy, koszulki oraz czapki. Generalnie bardzo podoba mi się ta kolekcja. Z tego też powodu postanowiłam zaopatrzyć się w bluzę. Czekałam na nią dosyć długo, bowiem był to miesiąc, aczkolwiek wiedziałam, że tak będzie, także cierpliwie czekałam na przesyłkę. W gratisie otrzymałam książkę, koszulkę oraz czapkę, którą również zobaczycie na poniższych zdjęciach.

Zawsze marzyłam o stworzeniu stylizacji, zainspirowanej amerykańskimi filmami młodzieżowymi, czyli mam tu na myśli połączenie krótkich spodenek oraz swetra lub bluzy oraz spódnicy. Dzisiaj skupię się na tej drugiej opcji, ale pierwsza z nich może też kiedyś pojawi się na moim blogu.

Głównym elementem w moim outficie jest oczywiście biała bluza z kapturem. Zestawienie te uzupełniłam o czarną spódnicę, kurtkę, długie kozaki, czapkę oraz torebkę. Tym sposobem stworzyłam stylizację sportową utrzymaną w czarno-białej kolorystyce. Jest ona dosyć uniwersalna, gdyż pasuje na wiele okazji - na co dzień, do szkoły, na uczelnię, do pracy, na randkę. Dodam jeszcze, że czas oczekiwania na bluzę wydłuża się ze względu na produkcję haftowanego napisu. Natomiast prezentuje się ona bardzo ładnie i widać, że został starannie wykonany.


Bluza, czapka - Milosc.co
Kurtka, torebka - New Yorker
Spódnica, kozaki - Miejski Sklep

Co myślicie o mojej stylizacji? Kojarzycie postać Żurnalisty i jego kolekcję bluz?

Share this:

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. love your sweetshirt!

    P.S. I am your new GFC follower :) Lets be friends :)
    http://tanyasoyer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci pasuje takie zestawienie! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look sama bym się mogła ubrać

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania