Białe spodnie zimą - z czym je nosić?

Ależ mamy zimę! W zeszłym roku nosiłam wiosenną kurtkę w styczniu i lutym. Teraz raczej byłoby to niemożliwe. Oczywiście bardzo dobrze dla natury, że jest śnieg oraz mróz. Poza tym, w naszym klimacie nie powinno to nikogo dziwić. Niemniej jednak, osobiście w zimie podobają mi się tylko widoki. Jestem zmarzlakiem, więc wolę, gdy jest ciepło. Ponadto, mrozy ograniczają moje możliwości względem robienia zdjęć czy też jazdy na rowerze. Samochodem także o wiele ciężej się jeździ. Niemniej jednak, pociesza mnie fakt, iż dni są coraz dłuższe i zasadniczo do wiosny jest coraz bliżej.

Zdjęcia, które zaraz zobaczycie robiłam w styczniu, a więc jeszcze nie było śnieżnej zimy. Białe elementy widoczne w tle to tylko szron. 

Jeżeli chodzi o stylizację to mam na sobie białe spodnie, które bardziej kojarzą się z latem czy wiosną. Osobiście bardzo podobają mi się outfity zimowe z tego typu spodniami, gdyż uważam, że świetnie komponują się z białą naturą. Idąc dalej w jasne tonacje zdecydowałam się na pastelowy, jasnoróżowy sweter. Oprócz koloru podoba mi się w nim jego krój oraz splot. Jako, iż nie posiadam jasnych, zimowych butów wybrałam te w kolorze grafitowym. Do nich pasował szary kożuch, a także czapka oraz rękawiczki w podobnym odcieniu.


Kożuch, sweter - Second Hand
Spodnie, buty - Miejski Sklep
Czapka - Targowisko Miejskie
Rękawiczki - ???

A Wam zdarza się nosić białe spodnie zimą? Co myślicie o mojej stylizacji? 

P.S. Ostatnio zmieniłam nagłówek na moim blogu oraz widniejącą na nim nazwę. Dajcie znać co o nim sądzicie. Wcześniej znajdował się na nim napis Simply My Life, co niekoenicznie podkreślało tematykę modową, którą poruszam we wpisach.

Share this:

CONVERSATION

12 komentarze:

  1. Ślicznie kochana wyglądasz! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi osobiście bardzo podoba się ta stylizacja, chociaż ja ze swoją tendencją do szybkiego brudzenia się unikam białych rzeczy :D
    Zmiana nagłówka bardzo na plus <3

    Zapraszam przy okazji do siebie <3:
    jestnaapisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie i elegancko. Fajny mamy klimat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam mega ochotę na białe spodnie, ale chce znaleźć te idealne. Na wiosnę i lato też będą super! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo często się słyszy, że białych spodni nie powinno się nosić zimą, ale szczerze powiedziawszy mi białe spodnie o wiele bardziej podobają się zimą, niż latem, choć faktycznie, kiedy zrobi się chlapa to nie najbezpieczniejsza opcja :)

    Pozdrawiam serdecznie, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kozaki ze skóry za kolano załatwiaja sprawę.

      Usuń
  6. Białe spodnie i bardzo długie skórzane kozaki muszkieterki. Będzie pięknie, elegancko, seksownie i spodnie będą cały czas białe. Spróbuj w ten sposób.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam nosić białe spodnie ale zimą bardzo rzadko się na nie decyduje bo mam szczęście do łatwego brudzenia się ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze chciałam, ale nigdy się nie odważyłam na białe spodnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowa nazwa jest super :D Stylizacja również mi się podoba,
    chociaż bardzo rzadko zdarza mi się chodzić w białych spodniach zimą.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania