Karmelowy sweterek w zestawieniu inspirowanym stylem Vintage

Moim must have na jesień oraz zimę 2020/21 był  sweterek w odcieniu karmelowym. Aczkolwiek jak to zazwyczaj bywa - gdy potrzebujemy czegoś konkretnego to nigdzie nie możemy tego znaleźć. Przeglądałam różne strony internetowe i niestety nie było tego, co mnie interesowało. Niemniej jednak, któregoś dnia wybrałam się do second handu i niespodziewanie natrafiłam na cienki, karmelowy, basicowy sweterek w moim rozmiarze. Oczywiście kupiłam go bez wahania. Nie pamiętam, ile on kosztował, ale na pewno było to mniej niż 10 zł. Bardzo wygodnie mi się go nosi i jestem niezwykle szczęśliwa, że go mam. Sweterek ten jest bazą w mojej dzisiejszej stylizacji.

Kupując ten sweterek pomyślałam, że będzie on świetnie pasował do moich ulubionych mom jeansów. I generalnie wydaje mi się, że tak właśnie jest. Spodnie te mają przeszycia w odcieniu karmelowym, co jeszcze bardziej podkreśla, iż elementy te są ze sobą spójne. Aby delikatnie zaznaczyć, że mamy tu do czynienia ze stylem Vintage, założyłam kożuch, który kojarzy mi się z czasami mojego dzieciństwa i który również jest lumpeksowym łupem. Z racji, iż posiada on jasnobeżowe futerko całość uzupełniłam czapką, torebką oraz butami w takim właśnie kolorze. Aby nie było zbyt nudno zadbałam o dodatki w postaci paska oraz biżuterii,



sweterek, kożuch - Second Hand
spodnie - Allegro
czapka, pasek, torebka - Miejski Sklep
buty - GaleriaMarek.pl

Co myślicie o mojej stylizacji? Co jest Waszym must havem na tegoroczną zimę?

P.S. Wczoraj założyłam fanapage, na którym będą znajdowały się treści modowe oraz informacje o nowych postach. Z tego miejsca zachęcam Was do polubienia mojej stronki oraz do wszelkiej aktywności. Z góry serdecznie dziękuję!

Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania