Promocja -55% w Rossmannie

Jak zapewne wiecie trwa promocja -55% na min. 3 różne produkty do makijażu w Klubie Rossmann. Zaczęła się ona 19 kwietnia i potrwa jeszcze do końca bieżącego miesiąca. Warto dodać, że ze zniżki na jednej aplikacji można korzystać trzykrotnie.

Zanim przystąpiłam do zakupów, obejrzałam kilka filmików na youtubie, gdzie różne vlogerki recenzowały poszczególne produkty. Przeanalizowałam, który z nich jest mi najbardziej potrzebny i tym samym stworzyłam swoją listę zakupów kosmetycznych. Poza podkładam Maybelline Fit me, wszystko w mojej kosmetyczce znajduje się po raz pierwszy. Niemniej jednak, zdążyłam już przetestować każdy z tych produktów i moje pierwsze wrażenie jest jak najbardziej pozytywne. Dotyczy to zwłaszcza cieni do powiek z Eveline oraz błyszczyka Lovely, które z czystym sumieniem mogę Wam polecić.

Zamówiłam jeszcze przez internet kolejny błyszczyk od Lovely, z tymże w innym odcieniu (klik), gliterowo-metaliczne cienie Wibo Mood (klik) oraz gąbeczkę Lovely (klik). Zapewne dojdą do mnie lada dzień.

cienie do powiek - 45,99 zł 20,70 zł
kredki do brwi: Miss Sporty - 10,39 zł 4,68 zł, Eveline - 10,49 zł 4,72 zł
 podkład Maybelline Fit me - 30,99 zł 13,95 zł, korektor Miss Sporty - 12,69 zł 5,71 zł
błyszczyk Lovely h2o - 13,79 zł 6,21 zł

A Wy skorzystałyście z promocji w Rossmannie? Jeśli tak - jaki kosmetyk możecie polecić? A może miałyście, któryś z wymienionych przeze mnie produktów? Chętnie przeczytam Wasze opinie.

Share this:

CONVERSATION

17 komentarze:

  1. Zastanawiałam się nad tym podkładem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chcę kupić ten podkład, polecasz ;)?
    https://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten podkład ma swoich zwolenników i przeciwników, ale u mnie akurat sprawdza się naprawdę super. To jest już moje trzecie opakowanie :)

      Usuń
  3. Z chęcią przetestowałabym błyszczyk z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci, że nigdy nie mialam i na tej promocji nie kupiłam też zadnej z wymienionych przez Cibie rzeczy. Może kiedys się skuszę- jak na razie muszę skończyć nowonabyte :P

    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie się nie sprawdził podkład ponieważ nie trafiłam z odcieniem, ja w tym roku postawiłam na małe zakupy bo kupiłam zaledwie 4 rzeczy
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na obecną chwilę nic nie potrzebuję więc nie szaleje na wyprzedażach w Rossmanie, szkoda mi kasy :D

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam ♥ Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Somebody essentially lend a hand to make critically posts I might state.
    That is the first time I frequented your web
    page and so far? I amazed with the analysis you made to create
    this particular submit incredible. Wonderful activity!
    Woah! I'm really digging the template/theme of this blog.

    It's simple, yet effective. A lot of times it's tough to get that "perfect balance" between user friendliness and appearance.
    I must say you have done a very good job with this. Additionally, the
    blog loads super fast for me on Chrome. Superb Blog!
    It is the best time to make some plans for the future and it is time to be happy.
    I have read this post and if I could I wish
    to suggest you few interesting things or tips. Maybe you can write next articles referring to this article.
    I wish to read more things about it! http://cspan.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks a lot :D

    all products sounds amazing :D

    NEW TIPS POST | MOTHER’S DAY GIFT GUIDE!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podkład "Fit me" już od dawna mi towarzyszy, nawet ten sam odcień :) Na tegorocznej promocji skusiłam się jednak na krem BB i kilka innych rzeczy, starałam się podchodzić do tego bardzo rozsądnie :D

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi there! This article could not be written much better!
    Going through this article reminds me of my previous
    roommate! He continually kept talking about this. I will forward
    this information to him. Fairly certain he's going to have a very good read.
    Thank you for sharing! Wow, this piece of writing
    is nice, my sister is analyzing such things, therefore I am going to let know her.
    It's very straightforward to find out any topic on web as compared to textbooks,
    as I found this paragraph at this site. http://foxnews.net/

    OdpowiedzUsuń
  11. All products look amazing dear!! hope to try them soon :)
    Kisses from http://baulderaquel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello! I just wanted to ask if you ever have any trouble with hackers?
    My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing many months of hard work due
    to no back up. Do you have any methods to stop hackers?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi! Unfortunately, I can't help you. Have a nice day :)

      Usuń
  13. Whats up. splendid task. I didnt imagine this.
    This is usually a extraordinary article. Kudos!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi there! Someone in my Facebook group shared this site with us
    so I came to look it over. I'm definitely
    loving the information. I'm book-marking and will be tweeting this to my
    followers! Terrific blog and outstanding style and design.

    OdpowiedzUsuń
  15. I'm curious to find out what blog system you have been working with?
    I'm having some minor security issues with my latest blog and I'd like
    to find something more safe. Do you have any
    suggestions?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania