Szampony przeciwłupieżowe - Catzy Healing

Jakiś czas temu otrzymałam dwa przeciwłupieżowe szampony marki Catzy do przetestowania. W tym poście chciałabym przedstawić Wam bliżej te produkty. Czy warto się nimi zainteresować? Czy są one godne polecenia? Tego dowiecie się czytając dalszą część wpisu.



Catzy, ziołowy szampon przeciwłupieżowy do włosów przetłuszczających się, 200 ml


Działanie i zastosowanie
Szampon Healing Herbal obok pirytionianu cynku 1% substancji o działaniu przeciwbakteryjnym i przeciwgrzybiczym, wzbogacony jest w ekstrakty z brzozy, rozmarynu, rumianku i pokrzywy, substancję o działaniu przeciwłojotokowym i przeciwłupieżowym. Szampon przeznaczony jest do włosów przetłuszczających się z łupieżem. Posiada właściwości oczyszczające. Hamuje nadmierne wydzielanie sebum. Szampon przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji, aż do uzyskania efektu kuracji. 

Cena: ok. 20 zł
Dostępność: apteka

Moja opinia
Szampon ten znajduje się w wygodnym w użytkowaniu opakowaniu. Ma przyjemny, delikatny, ziołowy zapach. Jego głównym zadaniem jest eliminacja łupieżu w przypadku włosów silnie przetłuszczających się. Jeżeli chodzi o moje włosy, to zauważyłam, że co jakiś czas pojawia się na nich łupież. Z kolei, skłonność do ich przetłuszczania usytuować mogę na średnim poziomie. Z tego też powodu, myję je co 2 dni, aby uniknąć efektu nieświeżości u samej skóry głowy. Aczkolwiek, z pomocą przyszedł mi szampon od Catzy. Po jego zastosowaniu, moje włosy dłużej wyglądają na świeże. Czuję, że są one oczyszczone, lśniące i przyjemne w dotyku. Problem z łupieżem również odszedł gdzieś na bok. Uważam, że jest to produkt, którym warto się zainteresować. 

Catzy, szampon przeciwłupieżowy do każdego rodzaju włosów, 200 ml


Działanie i zastosowanie 
Szampon Healing zawiera 1% pirytionianu cynku, substancji o działaniu przeciwbakteryjnym i przeciwgrzybiczym. Szampon przeznaczony jest do stosowania w przypadku łupieżu do każdego rodzaju włosów. Jest delikatny. Działa kojąco na skórę głowy. Szampon przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji, aż do uzyskania efektu kuracji. 

Cena: ok. 20 zł
Dostępność: apteka

Moja opinia
Tak jak w przypadku poprzedniego szamponu - opakowanie, w którym się on znajduje, jest bardzo poręczne w użytkowaniu. Jego zapach również charakteryzuje się delikatnością. Wyczuwam w nim migdałowy aromat. Moje włosy, po jego zastosowaniu, są miękkie i błyszczące. Dzięki niemu, pozbyłam się problemu z łupieżem i problemu swędzącej skóry głowy. Nie plącze on włosów i nie wysusza ich. Jego konsystencja jest wygodna w aplikacji.


Podsumowanie
Generalnie rzecz biorąc, po użyciu obu szamponów moje włosy zachowywały się tak samo. Ciężko jest mi, więc określić, który z nich jest lepszy. Pewnie wszystko zależy od rodzaju włosów. Jeśli macie duże problemy z przetłuszczającymi się włosami, na Waszym miejscu sięgnęłabym po ten pierwszy z nich. Jeśli nie - ten drugi zapewne Wam wystarczy. Niemniej jednak, oba szampony zasługują na uwagę. Na poniższych zdjęciach, zobaczycie jak prezentowały się moje włosy po umyciu ziołowym szamponem, aczkolwiek po zastosowaniu drugiego z nich wyglądały one dosłownie tak samo. Można zauważyć na nich lekki połysk oraz podkreślony naturalny skręt. Chętnie będę wracała do kuracji przeciwłupieżowej z tymi produktami, gdyż jest ona zadowalająca i przynosi pożądane efekty. 


Miałyście lub może mieliście kiedyś styczność z tymi szamponami? Jeśli tak - sprawdziły się one u Was czy nie do końca?

Share this:

CONVERSATION

9 komentarze:

  1. Myślę, że warto sięgnąć po nie. Problemu z przetłuszczającymi się włosami nie mam (no, chyba, że ich nie myje trzy dni :D ). Cena nie jest wysoka, szczerze mówiąc droższe egzemplarze (a nie koniecznie lepsze) są w drogeriach. Jak dla mnie same plusy mają te produkty, które nam pokazałaś ;)
    Piękne włosy 😙
    Pozdrawiam,

    Miśka
    miska-grabowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. masz ładne włosy, obie wersje lubię choć czerwona mniej wysusza mój skalp

    OdpowiedzUsuń
  3. Great review and lovely hair!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  4. Szamponu przeciwłupieżowego używałam tylko jak chciałam się pozbyć kolorku z włosów. Poza tym nie miałam styczności, także z tym :)

    Dziękuję za odwiedziny i przepraszam za opóźnienia, od teraz mam nadzieję już odpisuję na bieżąco ;*
    Pozdrawiam serdecznie
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks a lot :D

    super interesting my friend

    NEW TIPS POST | BEAUTY NEWS TO TRY NOW!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście nie mam problemów z łupieżem i mam nadzieję że tak zostanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania