Local Heroes x Netflix

Ulotność czasu jest naprawdę fascynująca. Dopiero, co panowały upały nie do wytrzymania, a teraz w powietrzu czuć jesień. Dni były długie, a teraz są znacznie krótsze. Uczniowie cieszyli się wakacjami, ale nadszedł już czas na powrót do szkoły. Nim się obejrzę, znów zasiądę w salach uniwersyteckich. Aczkolwiek taka jest kolej rzeczy - coś się kończy, a coś zaczyna. Niemniej jednak, pomimo tego, że jesień w większości jest ponura, warto szukać pozytywnych aspektów tejże właśnie pory roku.

Choć jesień jest coraz bardziej wyczuwalna, na moim blogu panuje jeszcze lato. Dzisiejsza stylizacja utrzymana jest w sportowym, wakacyjnym klimacie. Koszulkę, którą mam na sobie, wygrałam w jednym z konkursów organizowanych przez magazyn Joy. Pochodzi ona ze sklepu Local Heros z limitowanej kolekcji stworzonej dla Netflixa. Ma ona krój oversizowy. Lubię tego typu ubrania, gdyż czuję się w nich bardzo swobodnie - szczególnie dotyczy to rękawów. Koszulki damskie mają zazwyczaj dopasowane rękawy, a przez moją budowę ciała, czyli przez szerokie barki, wygląda to niekorzystnie i czuję się wtedy niekomfortowo. Z tego powodu, zdecydowanie wolę luźne rękawy. Poza tym, uważam, że mają one w sobie urok. Na uwagę zasługują również jeansowe szorty z perełkami. Zostały one wykonane z rozciągliwego materiału. Przy ich użyciu, można stworzyć naprawdę świetne stylizacje. Jeżeli chodzi o buty to idealnie pasują do spodenek, ponieważ na nich również pojawiają się perełkowe akcenty. Oczywiście, całość dopełniłam dodatkami w postaci biało-srebrnej biżuterii. Postanowiłam także założyć czapkę z daszkiem, aby dodatkowo podkreślić sportowy charakter tego outfitu.


koszulka - Local Heroes
szorty - Targowisko miejskie 
buty - Sklep Frog
czapka - Adidas

Co myślicie o mojej stylizacji? Lubicie sportowy styl czy raczej nie jest to Wasz klimat? 

Share this:

CONVERSATION

15 komentarze:

  1. fajne zdjęcia, mój czas też pędzi jak szalony, ucieka przez palce

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka stylizacja bez wątpienia jest w stanie skraść moje serce! :)
    Motyw perełek podoba mi się od dawien, dawna - muszę w końcu uzupełnić swoją kolekcję o ten jakże uroczy akcent :D
    Cudownie kochana wyglądasz.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne szorty, czuć wyraźnie klimat letni :)
    FotoHart Blog ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie napisy na koszulkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię sportowy styl :) Uważam że wyglądasz super, faktycznie czapka to mocny sportowy akcent.

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie dwóch "firm", które lubię musiało wyjść dobrze :)
    Świetna koszulka!


    www.roszakmagda.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna stylizacja! spodenki wyglądają obłędnie :) uwielbiam motyw perełek :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jednak wolę elegancję ponad wszystko haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny jest ten t-shirt! podoba mi się ten look

    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania