Go Sport - ATHLITECH

Nie ulega wątpliwościom, że sport to zdrowie. Jednak same to sformułowanie nie zmotywuje nas do działania. Najważniejsze są chęci i świadomość, że to co robimy, robimy dla nas samych. Jest to tzw. motywacja wewnętrzna. Z kolei motywacja zewnętrzna wydaje mi się, że jest zbyt słaba, zbyt krótkotrwała. Co prawda dzięki niej też możemy osiągnąć zaplanowany przez nas cel, ale prawdopodobnie efektem nie będziemy cieszyć się zbyt długo. Motywację zewnętrzną stanowią oczywiście czynniki zewnętrzne, czyli np. muszę dobrze wyglądać, bo zbliża się ważna uroczystość, bo zbliża się lato, bo chcę podobać się jakiemuś przystojniakowi. 

Może nie jestem przykładem fit osoby, fit motywatora czy coś w tym stylu. Niemniej jednak, sport jest nieodłącznym elementem mojego życia. Po prostu lubię być w ruchu. Szczególną słabość mam do jazdy na rowerze. Tak naprawdę, jazda na rowerze to nie tylko zdrowe ciało, ale również zdrowy duch. Ta dyscyplina sportu zmieniła moje życie o 180 stopni. Pomijając fakt że dzięki niej jestem bardziej sprawna fizycznie, przede wszystkim zmieniło się moje podejście do życia. Teraz jestem silniejszą osobą niż byłam kiedyś i wiem, że warto walczyć o swoje marzenia, nawet gdy czasem jest pod górkę. Niemniej jednak, to jest temat na osobny post, a dziś chciałabym się skupić na czymś innym.

Otóż, na początku naszej przygody ze sportem naprawdę ciężko jest się zmotywować. Później również bywa różnie. Chociaż tak naprawdę, czasem wystarczy tylko zajrzeć do sklepu z odzieżą sportową, a już zmienia się nasze podejście do ćwiczeń. Chcemy kupić dane ubranie i od razu je przetestować. W dzisiejszych czasach, w ubraniach sportowych możemy czuć się bardzo kobieco i pięknie. Wybór asortymentu na półkach sklepowych jest naprawdę szeroki, także taki strój to nic 'obciachowego'.

Z pomocą przychodzi nam z pewnością sklep Go Sport. Chciałabym w szczególności skupić się na marce Athlitech, bo właśnie o ubraniach z tej firmy krótko Wam opowiem. Otóż, ostatnio zamówiłam sobie stanik sportowy, szorty treningowe oraz buty do biegania. Tym samym uzyskałam kompletną stylizację, która sprawdzi się idealnie podczas uprawiania sportu - czy to do biegania, czy do jazdy na rowerze... Moje pierwsze wrażeniach o tych rzeczach było pozytywne. Aczkolwiek, z wydaniem ostatecznej opinii wstrzymałam się do czasu, aż przymierzyłam i przetestowałam te ubrania w praktyce. I co mogę teraz o nich powiedzieć? Zacznę może od stanika sportowego. Świetnie podtrzymuje biust, zapewnia swobodę ruchów oraz doskonale wentyluje powietrze. Z tyłu jest on regulowany, także bardzo dobrze dopasowuje się do naszych obwodów. Kolejna rzecz to komfortowe szorty. Prezentują się one bardzo stylowo, gdyż są to tzw. spódnico-spodnie. Posiadają one delikatną gumkę, także nic nas nie powinno uciskać. Osobiście jestem nimi oczarowana, gdyż nie spodziewałam się, że tego typu spodenki mogą być aż tak wygodne. Ostatnim już przedmiotem są buty. Stabilne, lekkie, dobrze się je nosi. Stopa w nich może swobodnie oddychać. Widać, że zostały one solidnie wykonane. Więcej ubrań z tej marki znajdziecie klikając w poniższy link:


A Wy lubicie sport? Jeśli tak - w jakiej dyscyplinie czujecie się najlepiej? Kojarzycie sklep Go Sport i markę Athlitech?

Share this:

CONVERSATION

10 komentarze:

  1. fajna stylizacja :) ten topik mega mi się podoba :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super sesja, do twarzy Ci w sportowym wydaniu, mam kilka zestawów na treningi ale wybieram bardziej zabudowane ubrania, tak czuję się pewniej

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, bardzo Ci pasuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama sport bardzo mocno wiążę ze swoimi zainteresowaniami i codziennym życiem :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. Góra bardzo fajna jednak spódniczka jakoś mnie nie urzekła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haven't heard of the brand before. I do think they have great items. I really need that sport bra in my life. It is so beautiful. Kisses

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja! Ciekawe rozwiązanie ze spódniczką :) Też bardzo lubię Go Sport. Bardzo ciekawy i inspirujący blog, zostaję, obserwuję i czekam na dalsze posty! :) Zapraszam również do mnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania