Dni Kozlowa

Tak jak wspominałam w poprzednim poście - w zeszłą sobotę miałam okazję uczestniczyć w dniach mojej miejscowości. Podczas tej imprezy zagrały trzy zespoły, a mianowicie - Top Girls, Formacja Nieżywych Schabuff oraz Peja Slums Attack. Generalnie rzecz biorąc, miałam nie dodawać fotorelacji z tego wydarzenia, gdyż zrobiłam stosunkowo mało zdjęć i obawiałam się, że nie uda mi się nic z nich wybrać. Niemniej jednak, po tygodniu przejrzałam wszystko na spokojnie i stwierdziłam, że coś tam może się nadać. Ponadto, przypomniałam sobie jaką radość zawsze dawały mi koncerty, także tym bardziej uznałam, iż warto uwiecznić te zdjęcia na moim blogu. 

Gwiazdą wieczoru był Peja i tak naprawdę najbardziej wyczekiwałam jego występu, tym bardziej, że bardzo lubię rap. Ku mojemu zaskoczeniu, inne zespoły również bardzo mi się podobały - w szczególności mam tu na myśli Top Girls, czyli brzmienie w stylu disco polo. Jest to muzyka dość kontrowersyjna - jedni ją kochają, inni - nienawidzą. Jeżeli chodzi o mnie to zawsze myślałam, że należę do tej drugiej grupy. Aczkolwiek, na przestrzeni lat trochę się to zmieniało i obecnie mam paru swoich ulubionych wykonawców, identyfikujących się z tym gatunkiem muzycznym. Do jednych z nich należą właśnie dziewczyny z Top Girls. Ciekawostką jest też to, iż jedna z nich, a mianowicie Andżelika, czyli brunetka w długich włosach pochodzi z miejscowości, położonej od mojego miejsca zamieszkania o ok. 8 km, czyli naprawdę blisko. Żałuję tylko, iż dziewczyny spieszyły się na kolejny koncert i nie udało mi się z nimi zrobić pamiątkowego zdjęcia i zdobyć autografu. Mam jednak nadzieję, iż jeszcze kiedyś je jakoś złapię.


Kojarzycie któryś z tych zespołów? Jaki gatunek muzyczny lubicie najbardziej? 

Share this:

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Fantastycznie!

    https://bitasmietanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super <3
    lubię zespół Top Girls , fajne mają piosenki ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna FOTO relacja, mam nadzieję że dobrze się bawiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Top girls to bardzo fajny zespół, sama znam niektóre ich piosenki bo wpadają w ucho :D Pozdrawiam
    https://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na koncercie Top Girls sama byłam niedawno. Bardzo fajny zespół

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej lubię Top Girls fajnie spędzony czas w święto wsi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dawno byłam na jakimkolwiek z takich imprez, przyznam, że pasuje skorzystać przy najbliższej okazji :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania