Babyonlinedress

Trochę mnie tu nie było, ale już jestem i będę. Moja przerwa wynikała stąd, iż od 7 do 18 lipca pracowałam jako wychowawca kolonijny. Jest to praca wymagająca poświęcenia praktycznie 24/h, także w tym okresie miałam niewiele czasu dla samej siebie. A jeśli już ten czas posiadałam, poświęcałam go na odpoczynek. Niemniej jednak, było to dla mnie cenne i ciekawe doświadczenie. Zaznaczę też, że miejsce naszego zakwaterowania zostało umieszczone w okolicach gór, co stanowiło dla mnie ogromny plus. Uwielbiam takie piękne widoki i klimat gór. Po powrocie, potrzebowałam regeneracji, a więc wolny czas poświęcałam przede wszystkim na oglądanie zaległości serialowych oraz na przejażdżki rowerowe. Z kolei w sobotę, a więc 21 lipca, w mojej miejscowości odbyła się impreza połączona z koncertami, także nie mogło mnie tam zabraknąć. Tego też dnia, przypomniało mi się, że 20 lipca minęła 6. rocznica, od kiedy założyłam bloga. Czas mija naprawdę szybko... Mam nadzieję, że czeka na mnie jeszcze wiele takich rocznic. Choć blogi są już coraz mniej popularne, pisanie postów nadal sprawia mi przyjemność. To tyle jeśli chodzi o krótkie wprowadzenie, co u mnie słychać. Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam pewien sklep, o którym już kiedyś pisałam. Z racji tego, że było to już dawno, pozwolę sobie napisać kilka wstępnych informacji o nim.

Babyonlinedress to chiński, międzynarodowy sklep internetowy. Działa on od 2012 roku. Znajdziecie w nim sukienki idealne na wesele, ale również na inne okazje. Cały proces związany z kupowaniem i płatnością przebiega bardzo sprawnie. Warto wspomnieć, iż ich asortyment jest bardzo szeroki, bowiem mają oni ponad 1000 sukienek w niesamowitych, hurtowych cenach. 

Babyonlinedress is a Chinese, global online store. It works since 2012. You’ll find the dresses ideal for the wedding, but also for other occasions. The whole process of buying and paying runs very smoothly. It’s worth mentioning that their assortment is very wide. They have over 1000 dresses in amazing wholesale prices.

Marka ta zapewnia, że ich produkty są dobre jakościowo. Są oni tak dumni z sukienek, jakie mają w ofercie, że nazywają je swoimi dziećmi. Stąd właśnie wzięła się nazwa sklepu. W razie problemów, możecie liczyć również na pomoc, którą udziela obsługa klienta bezpośrednio na stronie Babyonlinedress.

They assure that their products are of good quality. This store is so proud of the dresses which there are on offer that they call them his children. Hence the name of the store. Of course, you can also count on the help provided by the customer service directly at Babyonlinedress.  

Tak jak wspominałam wcześniej - asortyment na ich stronie jest naprawdę bardzo szeroki. Obecnie wiele modeli jest przecenionych - nawet o 79%. Warto, więc przyjrzeć się z bliska każdej sukience. Szczególnie chciałabym polecić Wam cztery długie, eleganckie, wieczorowe kreacje. Choć są one dość klasyczne, prezentują się naprawdę bardzo ładnie. W moim zestawieniu wybrałam najpopularniejsze kolory, aczkolwiek niektóre z nich są dostępne również w innych, ciekawych odcieniach. 

As I mentioned earlier - the range on their website is really very wide. Currently, many models're overpriced - up to 79%. It's worth, so look closely at each dress. I'd especially like to recommend you four long, elegant, evening outfits. Although they're quite classic, they look really nice. In my list, I chose the most popular colors, although some of them are also available in other, interesting shades.

 klik ♥ klik
klik ♥ klik

Robiąc zakupy za powyżej 70 $ i wpisując poniższy kod, będziecie mieli darmową wysyłkę. Ponadto, na ten sam kod, za każde wydane 30 $, otrzymacie 3 $ zniżki.
BM30

Free shipping worldwide on orders over $70, and any one could get $3 off $30 with code.


A u Was co słychać? Jak mija Wam sezon wakacyjny? Kojarzycie ten sklep? Co myślicie o jego asortymencie

Share this:

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. fajne sukienki :) mi najbardziej podoba się ta ostatnia :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze boje sie, że numeracja będzię pokrecona. Lubie kupować ciuchy on line ale gdy nie daleko jest sklep internetowy, więc moge im odnieść sukienke i nie martwić się o zwroty.
    Ta ostatnioa wydaje mi sie najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne sukienki, ta pierwsza najbardziej wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania