Birthday girl

Dziś są moje 22. urodziny i zadaję sobie pytanie - kiedy to zleciało? Czas naprawdę szybko przemija.. Mijają złe momenty, ale mijają również dobre chwile. Wszystko zostaje gdzieś w tyle, ale przy nas trwają wspomnienia. Wszelkie doświadczenia kształtują naszą osobowość, sprawiają, że inaczej postrzegamy dane wydarzenia. Wiele razy mówimy sobie, że gdyby ta wczorajsza sytuacja przytrafiałby się nam jeszcze raz, postąpilibyśmy zupełnie inaczej. Czasem myślimy, że nie daliśmy z siebie wszystkiego, że to nasza wina, że nie wykorzystaliśmy swojej szansy. Zadręczamy siebie mnóstwem pytań. Chcielibyśmy cofnąć czas, ale jest to niemożliwe. Taka dogłębna analiza sprawia, iż nasza własna ocena natychmiast spada. A wiecie co? Nie ma nic gorszego niż nienawiść do samego siebie. 

Pamiętajmy, że człowiek jest tylko człowiekiem i że każdy popełnia błędy. Nie ma ideałów! Jest tylko różnica pomiędzy wyidealizowanym światem, a tym co zastajemy w rzeczywistości. Nieodwzajemniona miłość, rozstania, rozterki, niepowodzenia w szkole, w pracy to coś, co nas rani i odbiera sens naszemu życiu. Jednakże, starajmy się traktować to w kategorii przykrych doświadczeń, które umacniają nas wewnętrznie. Czuję, że dosięgłam dna, więc czas się od niego odbić. Dlaczego mam być cały czas nieszczęśliwa? Dlaczego cały czas myślę o kimś, analizuję pewne sytuacje, skoro to nic już nie zmieni? Owszem, nie można tłumić swoich uczuć, emocji. Czasem naprawdę warto usiąść i po prostu się wypłakać. Aczkolwiek taki stan nie może trwać wiecznie. Życie mamy tylko jedno i nie warto tracić czasu na coś (lub na kogoś), co (lub kto) nieustannie doprowadza nas do smutku.

Właściwie nie wiem po, co to wszystko napisałam, ale urodziny są po części symbolem przemijania, a to skłania do refleksji. Tak czy inaczej, moje osobiste doświadczenia z pewnością mnie umocniły. Widzę różnicę pomiędzy mną teraz, a mną ileś lat temu. Niemniej jednak, gdyby ktoś zapytał mnie czy na ten moment jestem szczęśliwą osobą to nie wiem, co bym odpowiedziała. Zdaję sobie sprawę, że przede mną jest jeszcze wiele do zrobienia, wiele do przeżycia. Nikt nie wie, co nas czeka za rogiem - czy jest to miłość życia, czy satysfakcjonująca praca, czy podróż w nieznane... Ale czym byłoby życie, gdybyśmy na każde pytanie znali odpowiedź? Pozwólmy wszystkiemu toczyć się we własnym tempie. Nie planujmy wszystkiego, bo to może doprowadzić nas do szału. Odrobina spontaniczności jeszcze nikomu nie zaszkodziła. 


Lubicie czytać posty z przemyśleniami? A jak jest z Wami - jesteście raczej spontaniczni czy wolicie mieć wszystko zaplanowane?

Share this:

CONVERSATION

19 komentarze:

  1. sto lat, wszystkiego najlepszego, ja niebawem skończę 31 lat i też nie wiem kiedy to zleciało, im jesteśmy starsi tym czas szybciej płynie, a błędy popełnia każdy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj to prawda, życie mija bardzo szybko. Często bierzemy pod uwagę smutne chwilę myślimy nad nimi zamiast brać pod uwagę chwilę które są dla nas najlepsze.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny wpis, uwielbiam takie z przemyśleniami prosto z serduszka! <3
    Masz racje czas naprawdę szybko leci, ja sama nie mogę w to uwierzyć, że w tym roku skończyłam 18 lat!
    Bardzo podobają mi się zdjęcia, są bardzo klimatyczne!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię czytać posty z przemyśleniami tak jak i lubię takowe pisać. :) Gdy skończyłam 18 lat naglę wszystko tak szybko mija, że nawet nie wiadomo kiedy..

    Życzę wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego typu posty, ponieważ skłaniają do krótkiej refleksji, motywują mnie i naprawdę pozytywnie tym wpływają na mój nastrój!:)
    Wszystkiego najlepszego, kochana!♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Też wolimy wpisy z przemyśleniami ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA ZEGARKI I BIŻUTERIĘ (10 % zniżki)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  7. Happy birthday! I follow you,you are beautiful!
    xoxo
    Marta
    http://beautyandnail.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego moja droga!

    P.S. Muszę takie baloniki sobie sprawić ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego co najlepsze! Oby Twoje marzenia zawsze się spełniały i uśmiech nie znikał z twarzy <3

    https://bitasmietanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat! 😍 Lubię takie posty jak te. Według mnie decyzję które podejmujemy pod wpływem chwili,spontanicznie często są lepsze od tych podejmowanych po przemyśleniu 😊 Jeszcze raz wszystkiego najlepszego !
    Zapraszam do mnie 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy i mądrze napisany wpis. Wszystkiego Najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja za miesiąc kończę 21lat i też nie wiem, kiedy to zleciało, przecież niedawno byłam dzieckiem :D

    Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurde! To ile masz lat? 22?! Kurde, nie wierzę! Przeglądam Twój blog od czasu do czasu i zawsze byłam przekonana, że masz 17/18, może 19 lat, ahahah :D Świetnie wyglądasz jak na swoje lata, staruszko! ;)
    Sto lat!

    Pozdrawiam, Enka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, coś tym jest, bo nie jedna osoba mówiła mi, że wyglądam na 17 lat :D

      Usuń
  14. Jeszcze raz wszystkiego Najlepszego! Obyś spełniła wszystkie swoje najskrytsze marzenia :D Piękne zdjęcia i tort wygląda na smaczny :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia i wszystkiego najlepszego!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. No niestety czas ucieka. I widzę, ze z roku na rok coraz szybciej. Sama niedługo kończę 23 lata i naprawdę nie wiem jakim cudem! :(
    Wszystkiego najlepszego kochana ❤️

    Pozdrawiam, ślę buziaki i zapraszam na nowy post.
    Pola z Pryzmatu Poli

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania