New in

Nadszedł czas na aktualizację nowości. Ostatni taki post pojawił się w sierpniu, także minęło już trochę czasu.

Moje ostatnie zakupy to jeden wielki 'misz masz' - niektóre z nich sprawdzą się idealnie na lato, a inne na jesień, wiosnę czy zimę. Po sezonie można upolować naprawdę świetne perełki i to w korzystnych cenach. Bardzo często kupię rzeczy letnie zimą, gdyż się to po prostu opłaca. Poza tym, zwykła koszulka czy sandały są na tyle klasyczne, że zawsze będą modne, także z pewnością wszystko mi się przyda. 

Najbardziej cieszę się z moich łupów lumpeksowych. Szczerze mówiąc, nigdy nie lubiłam chodzić do tego typu miejsc, ale przekonałam się do nich za sprawą czerwonego płaszczyka, o którym pisałam w poprzednim poście (kik). Teraz zaglądam dość często do second handów. Póki co, udało mi się tam znaleźć jeszcze szary sweterek z h&m, bluzkę z długim rękawem oraz dwie koszulki - jedna również z h&m, druga natomiast - z Zary. 

Ten, kto mnie zna, wie że mam słabość do dodatków. W moich nowościach nie mogło, więc ich zabraknąć. Nie potrafię stwierdzić, który jest moim ulubionym, ale zdecydowanym moim must have sezonu jesienno-zimowego jest czapka typu bosmanka, czarna torebka oraz klasyczne botki.

sweter Sh - ok. 10 zł
kardigan sklep chiński - 55 zł
płaszcz Sh - ok. 16 zł
bluzka Sh - ok.  5 zł
bluzka Terranova - 49,90 zł 7,90 zł
koszulka New Yorker - 29,99 zł 4,95 zł
koszulki Sh - każda po 2 zł
koszulka Terranova - 39,90 zł 7,90 zł
rybaczki dresowe Terranova - 29,90 zł 9,90 zł
jeansy Lidl - ok. 30 zł
sandały New Yorker - 69,95 zł 4,95 zł
obuwie sportowe miejski sklep - 18 zł
botki CCC - 119,99 zł
kapcie miejski sklep - 15 zł
torebka targowisko miejskie - ok. 30 zł
szal Kik - ok. 25 zł 14,99 zł
czapka targowisko miejskie - 18 zł 10 zł
czapka Aliexpress - ok. 20 zł
biżuteria I am - każda rzecz po 5 zł (pierwsza cena pierścionków to ok. 40 zł, a chokera - ok.50 zł)
Lokaah: rzeczy od 1 zł do 3 zł
bransoletki miejski sklep - każda po 1,50 zł
stoisko na koncercie - ok. 5-6 zł
Pepco: gwiazda - 9,99 zł, gumki do włosów - 3,99 zł, opaski do włosów - 4,99 zł
gumki do włosów Biedronka - każde po 2,99 zł
pamiątki z Gietrzwałdu
Kik: breloczek 8,99 zł 2 zł, napis Beach - 12,99 zł 0,40 zł, kredka do oczu - 4 zł 0,40 zł, cień w sztyfcie - 5,99 zł 2 zł, chustka - 12,99 zł 2 zł
kosmetyki Biedronka - płukanka - ok. 2 zł, podkład - ok. 10 zł, olejek do włosów - ok. 3 zł
balsam do ust miejski sklep - ok. 3 zł, cień do powiek Biedronka - 1 zł

A Wam udało się kupić coś w ostatnim czasie, z czego jesteście bardzo zadowoleni? Podoba się Wam coś z moich nowości czy raczej preferujecie inny styl?

Share this:

CONVERSATION

18 komentarze:

  1. U mnie również ostatnio pojawiło się sporo nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej spodobały mi sie buty i dodatki- śliczne są :) czekam na kolejny taki wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Te różowe bitu to kone must have! :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne botki i szary sweterek z pierwszego zdjęcia! :) Koniecznie musisz pokazać je w zimowej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że pokażę zarówno botki, jak i sweterek w zimowej stylizacji. Zapraszam, więc do regularnego sprawdzania nowych postów na moim blogu :)

      Usuń
  5. Czerwony płaszczyk i kapcie są świetne <3 Ja wybieram się do SH w środę :) Mam nadzieję, że trafię na coś ładnego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy! Muszę wybrać się w końcu do lumpeksu, ponieważ wiem, że można tam dostać tanio fajne ubrania, a ja nigdy tam nie byłam i trochę żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna sprawa :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się koszulka z New Yorker z napisem California! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świeeetny haul, kocham szary sweter i papciochy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Szary sweterek jest śliczny ! U mnie w dobie świątecznych promocji też zagościło mnóstwo nowych rzeczy , m.in.perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile nowości ;) Sweterek z pierwszego zdjęcia bardzo mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile pięknych rzeczy kupiłaś! Super zakupowy haul! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy! Podoba mi się ten płaszcz <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Szary sweterek super. A czapkę bosmankę zamówiłam i ja, bardzo mi się podobają :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania