Wesołych świąt

Jak ten czas szybko leci! W grudniu miałam mnóstwo obowiązków, związanych ze studiami i nim zdążyłam się obejrzeć, już praktycznie nadeszły święta. 

Dzisiejszy post miałam dodać trochę wcześniej, ale po prostu nie miałam kiedy go 'dopieścić'. Właściwie nie wiem do jakiej kategorii można go przypiąć, ponieważ trochę przypomina on haul zakupowy, aczkolwiek nie do końca nim jest. Wynika to z tego, iż w tym roku postanowiłam ubrać swoją choinkę w ozdoby srebrno-białe, a co roku dominowała u mnie czerwień i złoto, dlatego też wszystko musiałam wymienić na nowe. Niemniej jednak, w momencie gdy zaczęłam robić zdjęcia tych nowości, w mojej głowie pojawiało się mnóstwo pomysłów i zamiast typowych ujęć, wyszły mi poniekąd inspiracje świąteczne. Jednak, mam nadzieję, że taka forma pokazania moich ozdób choinkowych, przypadnie Wam do gustu i być może - zainspiruje.

Większość z nich pochodzi z Pepco, gdzie znajdziecie naprawdę cudowne rzeczy. Niektóre z nich nabyłam w zwykłym, miejskim sklepie. a niektóre w marketach typu Auchan czy Tesco. Na uwagę zasługują bombki DIY, które wykonała moja mama. Są to te błyszczące w stylu glamour oraz cekinowe (zdjęcie czwarte i piąte). Ciekawym oraz tanim pomysłem na ozdoby choinowe są po prostu szyszki. Możemy je nazbierać w lesie iglastym lub przy jakiś pojedynczych sosnach czy świerkach. Następnie wystarczy, że spryskamy je sprayem (np. białym lub srebrnym) i przymocujemy sznurek (za pomocą pinezki lub kleju). Tym sposobem uzyskujemy niedrogą, ale efektowną dekorację. 

Jeśli będziecie ciekawi, chętnie pokażę Wam jak wygląda moja, już ubrana choinka. Swoją drogą - o biało-srebrnych ozdobach marzyłam już od jakiś 2 czy 3 lat. Cieszę się, że w końcu je posiadam.


Kochani, jest to już pewnie mój ostatni post przed świętami, dlatego już teraz chciałabym złożyć Wam życzenia.

Bądźcie zdrowi, szczęśliwi, uśmiechnięci. Życzę Wam, abyście ten przepiękny czas spędzili wśród najbliższych. Abyście zatrzymali się, choć na chwilę, w codziennym biegu życiowym, abyście nie myśleli o tym, co będzie jutro. Radujcie się tym, co Was otacza. Doceńcie to, że macie wokół bliskie Wam osoby i pomódlcie się za tych, co nie mają tyle szczęścia... A wszystkim blogerkom/blogerom, dodatkowo życzę jeszcze jak najwięcej sukcesów i satysfakcji z prowadzenia Waszych stron.

A Wy w jakim kolorze macie ozdoby choinkowe? Znacie może jakieś pomysły DIY na różnego typu bombki lub na inne elementy świątecznej dekoracji? 

Share this:

CONVERSATION

10 komentarze:

  1. Bombki są w moim stylu.
    Lubię wszystko co się błyszczy i świeci. Wesołych ŚWIĄT

    OdpowiedzUsuń
  2. Ozdoby naprawdę piękne! Również życzę wszystkiego dobrego w te święta. :)
    Ja mam tak zakręcony czas, że ani dekoracji ani choinki nie mam u siebie w tym roku. Chyba brak małych dzieci w domu zmniejsza motywacje do takich działań. :) No i życie na wariackich papierach. Co roku mówię sobie, że w te święta przystroję mieszkanie jak się patrzy i zawsze niewypał. Może za rok uda się zwolnić tępo i człowiek się postara. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przezroczyste bombki to bym pożyczyła od Ciebie ;*.
    Z miłą chęcią zobaczyła bym już ubraną choinkę z prezentami pod nią ;).
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. ozdoby w moim stylu, jednak w domu postawiłam na złoto i czerwień :)

    Wracam na bloga, serdecznie zapraszam. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)
    http://by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne ozdoby <3 Wesołych Świąt kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia ❤ Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne ozdoby!!! ;) Twoja choinka musi wyglądać magicznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszelkiego rodzaju dodatki z Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym roku moja choinka też była ubrana produktami z pepco :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania