Kurtka koszulowa - z czym ją nosić?

Niektóre trendy utrzymują się z nami dłużej niż jeden sezon. Do jednego z nich należy kurtka koszulowa. Najbardziej klasyczna jest ta w kratę, aczkolwiek obecnie wybór jest o wiele szerszy. W jedno z nich zaopatrzyłam się już jakiś czas temu w second handzie (klik). Bardzo często ją zakładam, gdyż bardzo ją lubię. Niemniej jednak, jest ona utrzymana w ciemnej tonacji, a na wiosnę i lato potrzebowałam czegoś jaśniejszego. Przeglądając strony internetowe, znalazłam dokładnie coś takiego, czego szukałam i właśnie dzisiaj zobaczycie tę kurtkę koszulową w przykładowej stylizacji. Jest to odsłona sportowa, idealna na co dzień.

Kurtka ta stanowi bazę do mojej stylizacji. Jest ona trzy kolorowa - jasny fiolet, zieleń, ecru. Gdy ją pierwszy raz zobaczyłam od razu pomyślałam, że będzie świetnie komponować się z fioletową bluzą, którą posiadam. Bluza ta jest jednym z moich lumpeksowych hitów. Uwielbiam jej krój, kolor, materiał oraz minimalistyczny napis, który na niej się znajduje. Kolejną moją perełką z tzw. "drugiej ręki" są jasne jeansy z przetarciami i dziurami. Taki klimat to coś, co lubię. Generalnie ich marka do Dr. Denim, co świadczy o tym, że są one całkiem solidnie wykonane. Jeżeli chodzi o buty to wybrałam białe Fila Disruptor Low Wmn. Całość uzupełniłam jasnobeżową torebką od Deezee.


Kurtka koszulowa - Bershka
Jeansy, bluza - Second Hand
Buty - GaleriaMarek.pl
Torebka - DeeZee

Co myślicie o mojej stylizacji? Podoba się Wam trend na kurtki koszulowe czy nie do końca on do Was przemawia?

Share this:

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Śliczna stylizacja, bardzo lekkie, dziewczęce połączenie kolorów, sporo dała ta kurtka :D Początkowo w ogóle one mi się nie podobały a teraz sama chętnie bym się w taką zaopatrzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie wyglądasz, mega podobają mi się te kolorki! :)
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh very gorgeous style
    I love it the shoes
    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja, a Twoja kurtka koszulowa super się prezentuje :D
    Podoba mi się ten trend i sama w swojej szafie mam kurtkę z takim motywem.
    Fajne zdjęcia! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania