Sukienka mini w kolorze nude z kwadratowym dekoltem i marszczeniami | Femme Luxe

Ostatnio dostałam paczkę od Femme Luxe, w której znalazły się ubrania, będące bazą do trzech stylizacji. Pierwszą z nich zobaczycie dziś, a dwie kolejne zaprezentuję w kolejnych wpisach. Zachęcam, więc do obserwowania mojego bloga oraz profilu na Instagramie (@iamonlyania), dzięki czemu będziecie mogli być na bieżąco.

Przejdźmy zatem do pierwszego outfitu. Jednym z aktualnych trendów jest drapowanie, czyli marszczenie. Bardzo ciekawiło mnie jak będę wyglądała w tego typu ubraniach. Tak naprawdę, nie przepadam za dopasowanymi kreacjami. Mam wrażenie, że podkreślają one wszystkie moje niedoskonałości. Niemniej jednak, postanowiłam zaryzykować i zamówiłam właśnie dopasowaną sukienkę, aczkolwiek taką, która posiada marszczenia. A jak dobrze wiecie - marszczenia ukrywają to, co mamy do ukrycia. Można, więc powiedzieć, że model, który wybrałam podkreśla kształty, jednocześnie ukrywając to, co niekoniecznie chcemy pokazywać. Z tego też powodu, jestem bardzo zadowolona, że ją mam. Ponadto, podoba mi się w niej nudziakowy, cielisty kolor. Jest ona na tyle neutralna, że sprawdzi się na wiele okazji i można ją zestawić z różnymi dodatkami. Sukienkę połączyłam z czarnymi, długimi kozakami oraz kopertówką, a więc tym razem stworzyłam look bardziej wieczorowy, czyli np. na randkę czy też na imprezę. Kreacja ta jest dosyć cienka i prześwitująca, dlatego warto pamiętać, aby zaopatrzyć się w cielistą bielizną. A z racji tego, iż na dworze jest chłodno, nie można zapomnieć o odzieży wierzchniej. W moim przypadku zdecydowałam się na czarne, przedłużane, sztuczne futerko. 




A Wam podobają się ubrania z marszczeniami? Może macie coś podobnego w swoich szafach? Co myślicie o mojej stylizacji?

Share this:

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Osobiście nie przepadam za sukienkami z marszczeniami, ale Ty bardzo ładnie w takiej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka jest superowa, mega podkreśla kształty..

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi zbytnio nie podobają się ubrania z marszczeniami :/
    Twoja stylizacja mimo wszystko bardzo fajnie się prezentuje :D
    Podoba mi się Twoje sztuczne futerko :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta sukienka. Zakrywa co powinna, podkreśla co powinna. Czego chcieć więcej ;)
    normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta sukienka :) Fajnie wyglądają marszczenia!

    Pozdrawiam,
    Ankyls

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania