Stylizacja inspirowana koszulką Honda Vintage Elisnore | Enduro7

Moda zatacza koło - te zdanie pewnie słyszeliście już nie raz. Nie ma co ukrywać, że jest to jak najbardziej autentyczne stwierdzenie. Generalnie mianem retro możemy określać daną rzecz, gdy jej powstanie sytuuje się na co najmniej 20 lat wstecz. Styl vinatge to po prostu ubrania stylizowane na ubiegłe dekady. Generalnie, bardzo lubię przeplatać ubrania vinatge z elementami bardziej współczesnymi. Właśnie w takim mieszanym stylu chciałabym zaprezentować Wam stylizację.

Otóż bazą w tym zestawie jest koszulka Honda Vintage Elisnore z katalogu Hondy sklepu Enduro7. Określa się ją mianem unisex, co oznacza, że sprawdzi się nie tylko w outfitach damskich, ale również w męskich. Została wykonana z wysokiej jakości bawełny. Jest oversizowa, a więc można ją nosić na wiele sposobów. Tym razem zdecydowałam się wpuścić ją w spodnie, aczkolwiek świetnie wygląda również noszona klasycznie w zestawieniu z legginsami. Koszulka ta nawiązuje do historii marki, gdyż jak wiecie lub nie wiecie - japońskie przedsiębiorstwo Honda Motor Co Ltd powstało w 1948 roku, a właśnie taki rok widnieje na tym t-shircie. Vintage kojarzy mi się również z mom jeansami. Z tego też powodu, uznałam że idealnie sprawdzą się takie jeansy w mojej propozycji. Świetnie komponuje się tu również czapka bosmanka. Generalnie mamy jesień, a więc obowiązkowym elementem outfitu jest odzież wierzchnia. Postawiłam na sztuczne futerko, które upolowałam kiedyś w second handzie. Mam na sobie także czarne botki z modnym obecnie zamkiem, znajdującym się na przodzie buta.


A Wam podoba się styl Vintage? Co myślicie o mojej stylizacji?

Share this:

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Super stylizacja mam tą samą koszulkę ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulka swietnie pasuje do jeansów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka świetna stylizacja! :) Rewelacja :) Bardzo podoba mi się taki styl, inspirująco :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no stylizacja przyciąga uwagę; jest bardzo przemyślana :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta koszulka! Cala stylizacja jest super- z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja bardzo fajnie się prezentuje, a T-shirt idealny do jeansów :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania