Sukienka o kroju "A" w sportowej odsłonie

Za oknem mamy typowo jesienną pogodę, ale dzisiaj przedstawię Wam jeszcze letnią stylizację. Jest to ostatni, letni outfit w tym roku. Zdjęcia były robione w sierpniu, także nie myślcie, że ubrałam się nieadekwatnie do pogody. 

Sukienkę, którą mam na sobie kupiłam na targowisku miejskim w Gdańsku. Ta ażurowa, zwiewna, luźna kreacja o kroju A była bardzo modna w minionym już sezonie letnim. Jesienią też możemy nosić tego typu ubrania, aczkolwiek lepiej zaopatrzyć się w coś, wykonanego z grubszego materiału. Generalnie, sukienka o kroju A może wyglądać niezwykle ładnie w zestawieniu z ciężkimi butami - czy to takimi, jakie zaraz zobaczycie u mnie, czy też z masywnymi botkami. W talii warto założyć również pasek, co sprawi, że nasza sylwetka będzie wyglądała bardziej korzystnie. Niemniej jednak, tym razem akurat zrezygnowałam z paska, gdyż takie wydanie również wygląda całkiem w porządku. Szczere mówiąc, świetnie czuję się w tej sukience. Jest niezwykle wygodna oraz podoba mi się jej beżowy, delikatny odcień. Całość uzupełniłam czarnymi dodatkami w postaci torebki oraz zegarka i bransoletek. 

sukienka, torebka - Targowisko Miejskie

buty Fila - Deichmann

Co myślicie o mojej stylizacji? Podoba się Wam zestawienie lekkiej sukienki z masywnymi butami czy wolicie jednak bardziej delikatne, klasyczne połączenia?

Share this:

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Taaak, ja też lubię przełamywać takie stylizacje innymi dodatkami. Dodałabym nawet takie ciężkie buty, przepraaszam, ale zapomniałam ich nazwy :D
    Teraz jest iście jesienna pogoda, ale niestety ciągle pada- i dont like it:(
    pozdrawiam!


    Zapraszam również do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestawienie. Odcień sukienki idealnie współgra z Twoimi włosami! <3
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również zdarza się łączyć sukienki z butami sportowymi :) uważam, że oba style fajnie się łączą :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania