Bluzka z organzy oraz spódnica z ekoskóry | Elegancka stylizacja na imprezę

Pasja to coś, co robimy, bo sprawia nam przyjemność, coś co pozwala nam się rozwijać. Ponadto, dzięki pasji możemy się "zresetować", oderwać się na chwilę od rzeczywistości. To jest niesamowite, ile korzyści przynosi nam to, do czego nas ciągnie. W moim przypadku jest to zdecydowanie jazda na rowerze, ale również szeroko pojęte blogowanie, czyli przede wszystkim pisanie, tworzenie stylizacji oraz robienie zdjęć. Wszystko to poprawia mój stan zarówno fizyczny, jak i psychiczny. Bez któregoś z tych elementów jest mi jakoś pusto. Czasem trzeba "uwolnić" swój umysł od natłoku myśli, a w tym właśnie pomocne okazuje się zaangażowanie w pasję. Warto, więc pielęgnować to, co lubimy.

Dobrze, to tyle jeśli chodzi o moją krótką refleksję. Przejdźmy teraz do głównej części wpisu, a więc do stylizacji. Tym razem przygotowałam coś bardziej eleganckiego, trochę imprezowego, z pazurem. Mam na sobie modną w tym roku bluzkę z organzy. Jest ona bardzo wygodna i efektowna. Na uwagę zasługuje tu spódnica, wykonana z ekoskóry. Kupiłam ją jakiś czas temu w second handzie z myślą, że przyda mi się na imprezę. Natomiast z racji tego, iż jak na razie jest to nierealne, postanowiłam wykorzystać ją do zdjęć. Podobają mi się w niej detale w postaci ćwieków oraz pasek, który jest praktyczny i stylowy. Jeżeli chodzi o buty to postawiłam na zwykłe, klasyczne czółenka. Oczywiście, niezbędnym dodatkiem jest również mała torebka, mieszcząca w sobie podstawowe rzeczy, takie jak telefon, portfel czy też klucze od domu.


bluzka - FemmeLuxe
spódnica - Second Hand
torebka - Targowisko Miejskie 
buty - ??? 

A Wy macie jakieś swoje pasje? Jeśli tak, czym one dla Was są? Co myślicie o mojej stylizacji? 

Share this:

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Ostro, ale fajnie ;D
    Moja pasja do jazda na rolkach, ale ciężko mi się teraz zebrać na nie + jest coraz zimniej

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super bluzka! Nie wiem, czy kiedyś byłabym tego samego zdania, ale teraz jestem jak najbardziej zachwycona. I ten kolor- no kocham...
    Mi też blogowanie sprawia mnóóóstwo radości! Dokładnie te czynności, o których pisałaś. Pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta spódniczka mocno rockowa jest mega, z jakimś podniszczonym tshirtem z logo ulubionego zespołu wyglądałaby super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że to połączenie robi wrażenie! W sam raz na jakieś wieczorne wyjście :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania