Wzorzyste skarpety nie do pary | Many Mornings

Nie da się ukryć, że dni są coraz krótsze, chłodniejsze, coraz bardziej ponure. To znak, że nadchodzi jesień, która większości osób kojarzy się z melancholią. Coraz trudniej zmotywować się do działania, a pozytywne myślenie jest nie lada wyzwaniem. Jednakże, pamiętajcie że dzięki optymistycznemu podejściu do życia możemy zdziałać więcej. Generalnie, warto doceniać małe rzeczy, bo dzięki temu czujemy się szczęśliwsi. Szanujmy, więc drobne gesty ze strony innych osób, delektujmy się pięknem przyrody i jak najwięcej się uśmiechajmy. Jeżeli chodzi o uśmiech to pomocne w jego wywołaniu mogą okazać się wesołe skarpetki nie do pary od Many Mornings. Charakteryzują się one tym, że jedna skarpetka różni się od drugiej, aczkolwiek pasują one do siebie nawzajem. Za chwilę przedstawię Wam sześć przykładowych modeli, które są dostępne na ich stronie. Dodam jeszcze, że skarpety te w swoim składzie zawierają aż 80% bawełny, 17% poliamidu oraz 3% elastanu. Natomiast 5% kwoty od naszych zakupów zostaje przekazana na cele charytatywne. 


Sweet Panda Low

Są to stopki, na których widnieje motyw zwierzęcy w postaci pandy, ale również motyw roślinny. Jak możecie zauważyć - jedna skarpetka różni się od drugiej, ale obie nawiązują do siebie właśnie w postaci zielonego akcentu. Bardzo podoba mi się połączenie różu z ciemną zielenią. Zapewne rozweselą one moją niejedną stylizację. 


Piggy Tales Low

Oczywiście, wybierając skarpetki nie mogłam pominąć modelu ze świnkami. Mam niezwykle miłe skojarzenia z tym zwierzątkiem, dlatego liczę na to, że przyniosą mi one szczęście i dzięki nim wydobędzie się ze mnie pozytywna energia i motywacja do działania. 


Playful Cat Low

Mówi się, że koty chodzą własnymi ścieżkami. Są one indywidualistami, ale jednocześnie potrafią walczyć o swoje. Bywają też zadziorne i nieraz potrafią spłoszyć nawet psa. Ich charakter poniekąd odzwierciedla to, jaka jestem ja. Można, więc powiedzieć, iż się z nimi identyfikuje i że są bliskie mojemu sercu. Z tego też powodu, nie mogło zabraknąć ich ilustracji na moich skarpetkach.


Space Trip Low

Szczerze mówiąc, kosmos fascynował mnie już od dziecka. Jest to dla mnie coś tajemniczego, niewiadomego i jednocześnie ciekawego. Lubię zanurzać się w głębię gwiazd i podziwiać sklepienie niebieskie. To jest dosłowna wizja wszechświata. Aczkolwiek, z drugiej strony kosmos można interpretować jako odkrywanie czegoś nowego, czegoś, pozornie nieosiągalnego. Oznacza to nic innego jak spełniania marzeń i dążenie do realizacji postawionych przez siebie celów. Osobiście zawsze stawiam sobie jakieś cele i do nich dążę, dlatego ten model skarpet również musiał pojawić się w moim zamówieniu.


Barbie

Kolejna para skarpetek sprawdzi się idealnie w sezonie jesienno-zimowym, ponieważ są one dłuższe niż te poprzednie. Oczywiście, latem też można je ciekawie wkomponować w stylizację, aczkolwiek w upalne dni jest to mało praktyczne. Tak czy inaczej - Barbie kojarzy mi się z dzieciństwem. Takie skojarzenie ma zapewne wiele osób, gdyż w zeszłym roku Barbie obchodziła już swoje 60. urodziny, także w zasadzie przeżyła już kilka pokoleń. To był czasy, które wspominam jak najbardziej na plus, także te skarpetki z pewnością pomogą mi osiągnąć pozytywny nastrój. Kto wie - może dzięki nim zobaczę świat przez różowe okulary?


Black Maze

Czerń i biel to klasyczne kolory, aczkolwiek nie muszę być one nudne. Na skarpetkach tych widnieje motyw labiryntu i może doprowadzić on do zawrotu głowy - oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Generalnie, jestem fanką czarno-białych, sportowych stylizacji. Uwielbiam nosić czarne spodnie dresowe z białymi paskami, do nich białą koszulkę oraz czarne buty. Te skarpety zdecydowanie będą pasowały do tego typu outfitów. One również są dłuższe, także warto zaopatrzyć się w nie zwłaszcza teraz, gdy jesień jest coraz bliżej nas.


Podobają się Wam takie "szalone", wesołe skarpetki? Kojarzycie markę Many Mornings? A może macie jakąś parę nie do pary w swoim posiadaniu? 

Share this:

CONVERSATION

13 komentarze:

  1. Świetne skarpetki, Playful Cat Low najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze trzy pary mi się bardzo podobają ;D
    Sklepu nie znałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Te skarpety są świetne, jednak te uszy zrobiły na mnie większe wrażenie

    blogyoutube

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te skarpetki :) Spodobały mi się te z kotami i z pandą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świnkowe skarpetki jak dla mnie wymiatają ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są! Świnka dla mnie wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te wszystkie kolorowe skarpetki! Tyle pięknych par masz, jeju! <3
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Such cute socks! I´d love to have some of them too ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super te skarpetki! Uwielbiam takie :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2020/08/sukienka-w-cetki-leoparda.html

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania