Liliowa bluza w wygodnym zestawieniu | Gdańsk 2020

Zdjęcia z dzisiejszego wpisu będą dosyć nietypowe, gdyż oprócz stylizacji, zobaczycie również kilka ujęć panoramy Gdańska. W tym mieście jest naprawdę wiele ciekawych, inspirujących miejsc, dlatego uważam, że warto się tam wybrać, chociaż na kilka dni. Osobiście byłam tam przez tydzień w lipcu i ani jednego dnia się nie nudziłam. Cieszę się, że miałam od kogo pożyczyć rower, bo dzięki temu zwiedziłam trochę więcej niż zakładałam. Natomiast poniższe zdjęcia były robionego jednego dnia i skupiają się wokół wypadu na Stare Miasto. 

Jeżeli chodzi o samą stylizację to jest to coś wygodnego, sportowego, idealnego na co dzień. Osobiście bardzo dobrze czuję się w takim wydaniu. Na uwagę zasługuje tu bluza w modnym, liliowym kolorze. Jest to jasny odcień fioletu, który niezwykle mnie przekonuje. Podoba mi się również jej krój, czyli to, że jest całkiem krótka i ma bufiaste rękawy. Kolejny element to czarna, jeansowa spódnica z napisami. Upolowałam ją jakiś czas temu w second handzie. Kupując ją nie zdawałam sobie sprawy, że aż tak ją polubię. Oczywiście wizualnie jest w 100% w moim stylu, ale nie do końca byłam przekonana, czy będzie mi w niej wygodnie. Natomiast teraz już wiem, że jej zakup był strzałem w dziesiątkę. Mam na sobie także czarne buty marki Fila. Przeszłam w nich już dziesiątki kilometrów i naprawdę jestem nimi zachwycona. Wiem, że nie każdemu podobają się takie potężniejsze buty, ale ja jestem ich ogromną fanką. Nie dość, że pasują do wielu stylizacji to przede wszystkim są bardzo komfortowe dla stopy. Dodatkiem, na jaki się zdecydowałam jest klasyczna czapka marki New Era.


bluza - Bershka 
spódnica - Second Hand
buty - Deichmann
czapka - Zalando

A Wy byliście kiedyś w Gdańsku? Jeśli tak - co Wam się tam najbardziej podoba lub nie podoba? Co myślicie o mojej stylizacji? 

Share this:

CONVERSATION

9 komentarze:

  1. Superancka stylizacja! <3 A buty marki FILA są także moimi - ulubionymi.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor bluzy, fajna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny, młodzieżowy zestaw, wyglądasz super

    OdpowiedzUsuń
  4. Też byłam ostatnio w Gdańsku, uwielbiam to miasto :)

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog-KLIK Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam w Gdańsku, muszę się tam kiedyś wybrać.
    A stylizacja, świetna
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja świeeeetnaaaa.
    Ja byłam w Gdansku raz jak bylam mała, a więc nic już nie pamiętam

    OdpowiedzUsuń
  7. W Gdańsku nigdy nie byłam, ale stylizacja bardzo fajna :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania