Kurtka koszulowa w codziennej stylizacji

Zdjęcia z dzisiejszego wpisu robiłam już jakiś czas temu. Jednak, nie miałam kiedy ich dodać, więc robię to dopiero teraz. Stylizacja, którą chcę zaprezentować jest dosyć uniwersalna, dlatego też uważam, że warto się nią z Wami podzielić. Sprawdzi się ona idealnie na chłodniejsze dni - na co dzień, na miasto, do szkoły, do pracy, na uczelnię.

Głównym elementem jest tu kurtka koszulowa, ocieplana od wewnątrz. Udało mi się upolować ją w second handzie za jakieś 10-12 zł. Podobnego typu kurtki/koszule są aktualnie dostępne w sieciówkach, np. w Zarze. Jest to hit tego sezonu, który zapewne ma zarówno swoich zwolenników, jak i przeciwników. Ja należę do tej pierwszej grupy. Tym bardziej cieszę się, że natknęłam się na nią w lumpeksie, gdyż za niewielkie pieniądze mam w posiadaniu coś, co w 100% pasuje do mojego stylu i coś, o czym marzyłam. Bazą w moim outficie jest ciemnoszara bluzka oraz czarne, woskowane spodnie. Całość uzupełniłam botkami, torebką oraz czapką typu beanie. Ciekawym akcentem jest tu pasek ze srebrnymi detalami, a także kolczyki w kształcie kół z krzyżykiem w środku obręczy.


Kurtka koszulowa, bluzka - Second Hand
Spodnie woskowane, torebka, pasek - New Yorker 
Botki - Miejski sklep
Kolczyki - Targowisko miejskie
Czapka - ???

A Wam podobają się tego typu kurtki/koszule? Co myślicie o mojej stylizacji?

Share this:

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wygląda ta kurtka ale spodnie jeszcze fajniej 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają Twoje kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak pięknie! :) Widać kochana, że rewelacyjnie się czujesz w takiej kreacji.
    Kolczyki są obłędne! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie takie perełki znajdowane za grosze.
    Bardzo fajna stylizacja
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym mieć taką kurtkę! Ogólnie meeeega w tym wyglądasz ajajajaj

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ekstra!! chciałam sobie kupić takie woskowane spodnie ;D więc muszę się przejść do New Yorkera koniecznie ;D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania