Czarna bluza z napisem oraz botki w zwierzęcy print

Sytuacja, w jakiej się znajdujemy jest nietypowa. Informacje na temat rozprzestrzeniania się koronawirusa są przerażające. W każdym z nas zasiane jest ziarnko strachu. Jednak apeluję do Was - zachowajcie spokój i po prostu zostańcie w domu. Wolny czas od szkoły przeznaczcie na naukę, na odpoczynek, na oglądanie filmów czy po prostu zagospodarujcie go dla swoich najbliższych. Stosujcie się do zaleceń Ministerstwa Zdrowia, dbajcie o higienę osobistą, a na imprezy i na inne aktywności jeszcze przyjdzie czas.

Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam wygodną stylizację przeznaczoną na chłodniejsze dni. Idealnie sprawdzi się ona na co dzień - do szkoły, na uczelnię, do pracy, na miasto. Bazę stanowi tu bluza, którą kupiłam kilka lat temu na wyprzedażach w H&M. Jest ona ciepła i pasuje do wielu outfitów. Do niej założyłam luźniejsze jeasny, które aktualnie są bardzo modnym modelem spodni. Na uwagę zasługują również botki w zwierzęcy print oraz kożuch, który kupiłam w zeszłym roku w second handzie. Jeżeli chodzi o dodatki to wybrałam czarny pasek, czapkę, rękawiczki oraz kolczyki, które często widzę u innych dziewczyn na Instagramie.


bluza - H&M
kożuch - Second Hand
jeansy - Reserved
botki, czapka, rękawiczki - Miejski sklep
pasek - ???
kolczyki - Szachownica 

Co myślicie o mojej stylizacji? Jakie macie sposoby na "zabicie" nudy?

Share this:

CONVERSATION

8 komentarze:

  1. Bluza jest bardzo ciekawa, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, taka z pazurkiem. Wygodna, stylowa i bardzo kobieca. Idealna na chłodniejsze dni, jak również cieplejsze, wiosenne kiedy to pogoda jest bardzo zdradliwa :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie bluza jest super, będzie można wykorzystać ją w wielu sytuacjach i stylizacjach
    Pozdrawiam, MAda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, stylizacja jak najbardziej w moim guście! :)
    To prawda, najważniejsze by stosować się zaleceń i pozostać w domu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja, jednak ja zmieniłabym buty na nieco bardziej casualowe - nie przepadam za zwierzęcymi printami :)
    Jestem pod wrażeniem, że ten kożuszek pochodzi z second handu, prawdziwa perełka.
    Carrrolina Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty i kożuch do mnie nie przemawiają ale na tobie w tej stylizacji wyglądają świetnie, nie moje klimaty ale tobie pasują. Bluza świetna będę musiała się w taką zaopatrzyć bo (mam nadzieję) że niedługo wrócę na uczelnie! :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    https://malaczarnabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Botki ciekawie się prezentują, bluza też bardzo fajna! Trzymaj się silnie w tej dziwnej sytuacji, która teraz zaistniała :( Mam nadzieję, że jeśli jak najwięcej osób naprawdę zostanie w domu, to uporamy się z tym jak najszybciej!
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz super a botki wyglądają mega :D
    https://freshisyummy.blogspot.com/2020/03/blinding-lights.html

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania