New in

Czas na aktualizację nowości. W ostatnim czasie w moje posiadanie wpadło mnóstwo perełek. W większości są to zdobycze lumpeksowe, ale nie tylko. Najbardziej jestem zadowolona z tego, że udało mi się znaleźć kurtkę koszulową w second handzie. Jest to najnowszy trend, który podbił serce wielu influencerkom. Mi również przypadł on do gustu. W sklepach tego typu kurtka kosztuje grubo ponad 100 zł, a mi udało się ją kupić o wiele taniej. Sztuczne futerko, bluza z bufiastymi rękawami, spodnie woskowane to kolejne elementy garderoby, które były na mojej liście zakupów i które mam już w swojej szafie. 

Udało mi się także zaopatrzyć w moje wymarzone buty, a mianowicie w model o nazwie Fila Disruptor Low WMN. Zaskakującą zdobyczą lumpeksową są buty do biegania marki Reebok. A czemu zaskakującą? Otóż jest to pierwsza para butów z tzw. "z drugiej ręki" w mojej szafie. Uważam, że ostatnie trzy miesiące były u mnie owocne pod względem zakupowym. Niemniej jednak, kierowałam się przede wszystkim zdrowym rozsądkiem i wyobraźnią odnośnie konkretnych stylizacji. Chciałam, aby wszystko było przemyślane, także w głowie analizowałam, co mi się przyda i z czym będę mogła zestawić daną rzecz.

kurtka koszulowa w kratę - ok. 11 zł
sztuczne futro Second Hand - ok. 30 zł
sweter Second Hand (Top Shop) - ok. 5 zł
bluzka Second Hand (Victoria Secret) - ok. 8 zł
bluza Bershka - 59,90 zł 29,90 zł
bluza Second Hand (FlyHighStore) - 5 zł
bluza Second Hand - ok. 5 zł
koszula Second Hand - ok. 4 zł
koszula Second Hand (Stradivarius) - ok. 10 zł
bluzka sportowa Second Hand - ok. 8 zł
bluzka z organzy Miejski sklep - 30 zł 15 zł
bluzka z nadrukiem Second Hand - 2,80 zł
koszulka Second Hand - ok. 4 zł
koszulka Second Hand - 3,80 zł
koszulka Bershka - 24,90 zł 9,90 zł
top na ramiączkach Cropp - 39,99 zł 9,99 zł
top Second Hand - ok. 2,50 zł
spodnie woskowane New Yorker - 89,95 zł
spodnie Second Hand - ok. 5 zl
legginsy Martes - 99,99 zł - 25 zł
spodenki rowerowe Second Hand - ok. 4,30 zł
koronkowy top Miejski Sklep - ok. 15 zł
top sportowy Second Hand - ok. 3 zl
stanik sportowy Second Hand (Oysho) - ok. 3 zł)
botki w panterkę Miejski sklep - ok. 30 zł
czółenka Miejski Sklep - ok. 20 zł
buty sportowe Fila (GaleriaMarek.pl) - 469,99 zł 263,99 zł
buty sportowe Second Hand (Reebok) - ok. 13 zł
torebka New Yorker - 69,95 zł 44,95 zł
torebka Miejski Sklep - 25 zł 12 zł
pasek do spodni New Yorker - 24,95 zł 12,95 zł
czapki Sinsay: model z daszkiem - 19,99 zł 7,99 zł, model typu beanie - 14,99 zł 4,99 zł
kolczyki Szachownica: długie kolczyki - 9,99 zł, kolczyki serca - 3 zł
kolczyki Kik - 8,99 zł 2 zł
gumka do włosów Miejski Sklep - ok. 4 zł
opaska do włosów Miejski Sklep - 6 zł
Sinsay: gąbeczki do makijażu - ok. 18 zł 8,99 zł, gumki do włosów - ok. 10 zł 2,99 zł
spinki do włosów H&M - 29,99 zł 8,99 zł
kolczyki Kik - 4 zł
kolczyki Sinsay - 14,99 zł 4,99 zł
kolczyki Sinsay - 20 zł 3 zł
 kosmetyki Rossmann: olejek ReGen Oil - ok. 30 zł 9,99 zł, olejek Bielenda - 19,99 zł 4,99 zł, żel do stóp - 9,99 zł 1,99 zł, baza pod makijaż Perfecta - 29,99 zł 4,99 zł
pomadka do ust Golden Rose - ok. 20 zł
Produkty Biedronka: gąbeczka - ok. 8 zł, podkład Bell - 13,49 zł
 tusz do rzęs Essence (Hebe) - 12,99 zł
perfumy Bi-es (Lidl) - ok. 20 zł 12 zł
Kosmetyki Biedronka: lakier hybrydowy - 9,99 zł, odżywka do paznokci - 4,99 zł
Kosmetyki Biedronka: klej, brokat, lakier hybrydowy - każda rzecz za 9,99 zł
 lakier hybrydowy MyLaq - 19,99 zł 3 zł
 Hebe: perfumetka - ok. 10 zł 6,99 zł, eyeliner Eveline - ok. 13 zł 7,79 zł
Kosmetyki Douglas: krem do rąk - 8 zł, suchy szampon - 5 zł, antyperspirant - 5 zł

A Wam co ciekawego udało się kupić w ostatnim czasie? Podoba się Wam coś z moich nowości?

Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. No, no kochana jestem pod wrażeniem Twoich łupów! <3 Wszystkie ciuszki, biżuteria i pozostałe - zaprezentowane rzeczy jak najbardziej wpadły mi w oko.
    Hm... gdybym miała wskazać swoich faworytów to mam w sumie dwóch - botki w panterkę i bluzka z organzy :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo tych Twoich nowości ;) Zdecydowanie futerko jak dla mnie wygrywa ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania